Skip to main content
Antwoord

Ik ben mijn pukcode kwijt en kan die niet opvragen omdat ik niet in MijnKPN kom

• September 7, 2025
  • 3 reacties
  • 112 keer bekeken

Gerben de Groot
Nieuwkomer

Goedemorgen, heb een Telfort Sim  en daar ben ik de pukcode van kwijt. Kan hem niet opvragen want je kan niet in mijnkpn dankzij 2 trapsbeveiliging. Sturen een code naar de telefoon waar ik niet in kan .  En via de andere route zegt hij dat het geen correct Sim nummer is . Iemand ideeën  Groet

Beste antwoord door PeterG

En het kan met optie 2 of 3 op deze pagina

Pukcode kwijt?

Vast ook telefonisch (even met andere telefoon bellen, vroeger moest je naar de buren als je telefoon stuk was) 0800-0402

Snelste is bij een kpn winkel binnen wandelen. Loop je bellend de deur uit. Er zijn er ook op zondag open.

Vind een kpn winkel 

Oh ja, als je voor de MijnKPN app op je telefoon inloggen met toegangscode hebt (ingesteld) zou je er daarmee ook gewoon in moeten kunnen om de pincode te achterhalen. Met de toegangscode wordt geen sms 2fa gevraagd.

Die sms code kun je met 1 x inloggen met de sms ook weer instellen, bij het inloggen, dat je volgende keren alleen met wachtwoord inlogt.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 7, 2025

Beste ​@Gerben de Groot deze kaart snel inwisselen voor een KPN-sim, de TFT-kaart zal wel verouderd zijn en in een lokale KPN winkel kun je deze gratis omwisselen voor een bijdetijdse KPN-sim.

Mogelijk ondersteunt je mobiel ook e-sim, kun je die aanvragen, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/mobiel/e-sim

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • September 7, 2025

En het kan met optie 2 of 3 op deze pagina

Pukcode kwijt?

Vast ook telefonisch (even met andere telefoon bellen, vroeger moest je naar de buren als je telefoon stuk was) 0800-0402

Snelste is bij een kpn winkel binnen wandelen. Loop je bellend de deur uit. Er zijn er ook op zondag open.

Vind een kpn winkel 

Oh ja, als je voor de MijnKPN app op je telefoon inloggen met toegangscode hebt (ingesteld) zou je er daarmee ook gewoon in moeten kunnen om de pincode te achterhalen. Met de toegangscode wordt geen sms 2fa gevraagd.

Die sms code kun je met 1 x inloggen met de sms ook weer instellen, bij het inloggen, dat je volgende keren alleen met wachtwoord inlogt.

Gerben de Groot
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 10, 2025

Allen bedankt voor de hulp. Ben naar kpn winkel gefietst...groet