Skip to main content

Eind vorig jaar overgestapt naar een zakelijk abo van Vodafone met nummerbehoud. Nu blijk ik sinsdien niet meer bereikbaar te zijn voor niet-Vodafone klanten omdat KPN me niet goed heeft afgemeld op het KPN netwerk. Probeer jullie al een dag lang te bellen maar de wachtijd is uren. Dus graag mij terug bellen! Jullie hebben mijn nummer maar je moet wel via Vodafone bellen 🙂.

Hoi @WegBijKPN 
Probeer het morgenvroeg om 08:00 uur dan heb je de grootste kans dat je snel verbinding hebt.
De KPN gaat je niet terugbellen, je moet echt zelf bellen.


Je kan ook je forumprofiel invullen, dan kan een moderator met u meekijken.


@Ik_Combineer, Zojuist mijn forum profiel ingevuld met 06 nummer. Kijken of ze bellen (denk het niet). @huistijger, Bij Vodafone zakelijk had ik meteen iemand aan de lijn. Gisteravond 45 minuten in de wacht gehangen bij KPN, vanmorgen was de wachttijd 12 - 15 minuten, ophgehangen, nu langer dan normaal. Ze bellen maar terug!


KPN gaat je niet bellen, een forummoderator gaat hier in het openbaar reageren binnen 1 a 3 dagen.


Zowaar vanmorgen om 8:00 binnen 1 minuut iemand aan de lijn. Helaas zonder resultaat, KPN zegt; Kan niet, probleem zit bij Vodofane. Vodafone zegt probleem ligt bij KPN.

Gelukkig heb ik nu een zakelijk abo en kan ik het probleem bij onze IT afdeling leggen. Maar door de slechte bereikbaarheid en onwillendheid van KPN wel 1,5 dag verloren.

Advies aan alle KPN klanten: Wegwezen!!

 


Als je geen klant bij ons (meer) bent dan zal Vodafone dit op moeten lossen. Als het probleem was ontstaan na een overstap naar KPN, dan hadden wij dit op kunnen pakken. Nu zal Vodafone dit moeten oppakken. Indien nodig heeft Vodafone vervolgens de juiste ingangen bij KPN. 


Hoi Jeroen, bedankt voor je snelle reacte, fijn dat de je bij KPN binnen 3 dagen al antwoord op je vragen hebt.