Skip to main content

Nieuw abonnement (inmiddels half jaar verder) vele telefoontjes en tickets verder, niet worden teruggebeld en een nieuwe telefoon die na reparatie nooit terug kwam! 

een waar drama. Een medewerker geeft aan, tien telefoontjes verder, dat ik maar een andere provider moet zoeken. Maar wel even een honderd of vier moet afrekenen. 

Aan het telefoontje met de mededeling dat ik m’n nieuwe mobiel, een rode iPhone 13 nooit heb ontVangen, hiervoor moest ik maar contact opnemen met PostNL Want daar kunnen ze niets aan doen! De medewerker zou me ook terug (laten) bellen. Je raadt het al! Nimmer terug gebeld. het ontvangstbewijs is door iemand anders ondertekend. Een ticket zou aangemaakt worden maar weer niks gehoord! 

Alles gedaan om, OP MN OUDE TOESTEL, bereik te verkrijgen maar nog steeds 1 streepje. Gesprekken vallen weg. Hotspot niet te gebruiken. En dat voor een onbeperkt internet abonnement!

WEES GEWAARSCHUWD 

DOE GEEN ZAKEN MEER MET KPN

Hoi @Rachellio, wat ontzettend naar dat jouw telefoon op die manier onderschept is. Het is me niet helemaal duidelijk wat op dit moment jouw situatie is, dus ik ga op beide dingen even in.

Over het niet teruggekomen toestel. Het klopt dat PostNL hierin een partij is, het is tijdens hun deel dat dit is misgegaan. Betekent ook dat zij een onderzoek moeten doen naar de hoe en de wat. Alleen kan zo'n onderzoek alleen aangeslingerd worden door de afzender. Bij een reparatie is dat Reconext, zij zijn de partij die de reparatie uitvoeren, en het toestel terugsturen.

Je zult hierin dan ook contact met Reconext moeten opnemen. Zij zijn bereikbaar op 0800-8200 008. Doe dit zo snel mogelijk. Want PostNL kan niet meer onderzoeken als het langer dan 30 dagen geleden is. 

Dan, problemen met bereik. Er zijn in zo'n situatie een aantal dingen die je zelf kunt proberen. En die we ook van je verwachten op het moment dat je contact opneemt.

• herstart je toestel
  • test je simkaart in een ander toestel om te kijken of het probleem er dan ook is

Deze tests geven een goede indicatie of het probleem in je toestel zit, of eerder in het netwerk of je simkaart. 

Als het probleem in je toestel zit, dan is reparatie de volgende stap.

Als het met een ander toestel ook voorkomt, dan kan er een technische melding aangemaakt worden. En dan neemt de achterliggende afdeling naar aanleiding daarvan contact met je op. Dat kan soms iets langer duren als het druk is. 

Reageer