Skip to main content

Ben met mobiel overgestapt van kpn naar andere provider voor 2 personen. Kregen allebei een nummer wat tijdelijk gebruikt zou kunnen worden. Allebei de nummers niet hoeven te gebruiken. Krijgen nu al 4 maanden een factuur om die nummers te betalen terwijl we die nummers niet hebben gebruikt. Heb 5 X gebeld naar kon afd. opzeggingen en het blijft maar door gaan. Helpppp. Wat kan ik doen?

 

Hi @hermananio62,Wat jammer dat het opzeggen hiervan zo moeizaam gaat 😕 Als je overstapt naar een andere provider, hoort je abonnement beëindigd te worden op de dag dat je nummer niet meer actief is bij ons. Dat jullie een tijdelijk nummer hebt gekregen, vind ik dus best merkwaardig.

Jullie horen al vanaf de overstapdatum niets meer aan ons te betalen, tenzij jullie nog een lopend contract hebben. Als dat het geval is, is het nummer dan wel over naar een andere provider, maar omdat het contract nog niet afgelopen is, blijft het abonnement actief en zal daar ook voor betaald moeten worden totdat de contractperiode afgelopen is.

Als daar geen sprake van is en jullie geen lopend contract meer hebben, dan zouden de abonnementen toch echt wel opgezegd moeten worden door onze opzeg-afdeling. Via de community kunnen we geen opzeggingen doorvoeren, dus zelf kan ik jullie hier niet verder mee helpen. Ik kan dan ook weinig anders doen dat jullie vragen om nogmaals met de opzeg-afdeling te bellen, om te vragen of ze dit nu definitief in orde willen maken!


Reageer