Skip to main content
Beantwoord

Ik heb alleen een klantnummer bij mijn afschrijving staan, hoe vind ik welk nummer hierbij hoort?

• August 4, 2025
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

Van mijn rekening wordt elke maand een bedrag afgeschreven. In de omschrijving staat een klantnummer maar ik heb geen idee bij welk mobiele nummer het hoort, zodoende weet ik ook niet of het ergens voor gebruikt wordt en of ik het kan opzeggen. In oudere topics hier wordt verwezen naar MijnKPN maar daar kan ik alleen een abo toevoegen door een mobiel nummer in te voeren, dat ik dus niet heb. Kan ik ergens op MijnKPN een klantnummer invoeren? Hoe kom ik er achter wat er bij dit klantnummer hoort?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@D.A.S. ,

Dat kan alleen de klantenservice jou vertellen. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

3 reacties

• August 4, 2025

Hoe hoog is het bedrag? Is het elke maand precies hetzelfde bedrag? Is het niet van een thuisabonnement? 

Hoe lang word het al afgeschreven? 

Misschien een keer storneren? Dan hoor je het vanzelf wat er gebeurt. En daarbij krijg je dan wellicht meer informatie. Of niet 😉

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 4, 2025

Hallo ​@D.A.S. ,

Dat kan alleen de klantenservice jou vertellen. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@D.A.S., welkom op onze community! Ik zie al twee (hele verschillende) tips staan hierboven. Kom je er een beetje uit zo?
Op de facturen die je van ons krijgt (en in je MijnKPN) kun je ook je klantnummers terugvinden.