Skip to main content

Ik heb de 75 euro bonus voor het inleveren van mijn oude telefoon niet ontvangen.Ik heb tot vandaag geen e-mail ontvangen.Waarom heb ik de bonus voor het wijzigen van de telefoon niet gekregen. De betaling ter hoogte van € 296 voldaan. 

Trade-in aanvraagnr. KPNL63526FCC1CAE7

Hoi @Krzysztof Janicki, welkom op ons forum!
Ik vermoed dat het om het imruilen gaat via Recommerce? Je zou het bedrag binnen 7 dagen na ontvangst wel binnen moeten hebben op je rekening. Als je dat niet hebt gehad, wil je dan eens contact opnemen met Recommerce? Dit kan per e-mail naar support-tradein+nl@recommerce.com.

Meer informatie hierover kun je vinden in ons verzameltopic!

 


Hi,

ook hier sinds september aan het wachten. 
heb van een Tim (te zien in jullie systeem) bevestiging gehad dat het opgelost zou zijn, helaas na 2 weken wederom niets. 
 

Ik ben het nu wel zat!! Na meerdere telefoontjes en inclusief wachttijd 3 uur aan de lijm gehangen. 
Recommerce zou volgens Tim op de hoogte zijn en gaan betalen, die zeggen nu weer doodleuk dat ze het hebben doorgezet naar KPN en wachten op terugkoppeling, ik wacht al maanden hoor!!

@kpn, maar die €75 euro zelf over aan mij of crediteer deze op mijn factuur en los het zelf op met die partij. Het is niet aan mij dit op te lossen maar aan jullie. Ik ben klant!!!