Skip to main content
Vraag

Ik heb een betaal achterstand en wil graag mailen

• 24 januari 2025
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

DDAC-76
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Ik heb een achterstand,
ik ben al ik weet niet hoelang klant bij kpn.
Nu heb ik een probleem, waar jullie zelf ook aan mee geholpen hebben en nu ??

Niemand die me wil helpen.
Nu wil ik mailen en zelfs dat is niet mogelijk….hoe dan

3 reacties

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 840 reacties
  • 24 januari 2025

Betaal achterstand kan je alleen bespreken met de afdeling collections Zij zijn bereikbaar op het bekende klantenservice nummer 0800 0402

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 21960 reacties
  • 24 januari 2025

Goed dat je in aktie komt ​@DDAC-76 . Je kunt bellen met de klantenservice 0800-0402 en vragen naar de afdeling collections of hier een terugbelafspraak maken. 

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28261 reacties
  • 27 januari 2025

Jammer te horen dat je hier mee zit, ​@DDAC-76. Als jij liever niet wilt bellen, dan kun je het beste eerste onze betaaltool gebruiken. Hier log je in met de betaalcode die je hebt gekregen in de e-mail en sms met de betalingsherinnering. Daarmee kunnen we jouw rekening(en) opzoeken. Je kunt dan vervolgens het openstaande bedrag betalen. Als dat niet in één keer lukt dan kun je, in de meeste gevallen, ter plekke een afspraak instellen om dit later of in termijnen te betalen.

Krijg je die optie niet, dan is er helaas geen andere manier om dit te bespreken dan telefonisch contact op te nemen met mijn collega's van de betaalafdeling. Doe dit op werkdagen, tijdens kantooruren. Buiten die tijden zijn zij niet bereikbaar.

Joep1965 schreef:

Goed dat je in aktie komt ​@DDAC-76 . Je kunt bellen met de klantenservice 0800-0402 en vragen naar de afdeling collections of hier een terugbelafspraak maken. 

Reageer