Skip to main content

Momenteel heb ik een persoonlijk abonnement bij kpn met een fysieke simkaart.

Nu heb ik tegenwoordig een telefoon van werk ontvangen, met een fysieke simkaart van werk, welke ik niet kan overzetten naar een esim. Deze telefoon wil ik ook gebruiken voor persoonlijk gebruik, alleen hierop werkt de kpn app niet. Met als gevolg dat ik mijn esim hier niet kan opzetten.

Nu kan dit wel met een qr code, maar op de kpn forums vind ik enkel dat dit via de app kan. Is er alsnog een manier om met een qr code esim om mijn werktelefoon te zetten. Zodat ik kan overstappen op 1 telefoon

Welkom op het forum @Niek7301. Het activeren van de e-sim gaat inderdaad via de MijnKPN app. Als die app niet op jouw toestel kan, dan is het niet mogelijk om de e-sim te gebruiken.

Meer over het activeren van de e-sim kan je in onze Kennisbank lezen: 

 


ik heb mijn kpn app op me iphone 14 pro maar zie geen or code en ook niet mijn telefoonnummer hoe kom ik achter mijn telefoon nummer 


ik heb mijn kpn app op me iphone 14 pro maar zie geen or code en ook niet mijn telefoonnummer hoe kom ik achter mijn telefoon nummer 

Hallo @mol2023 even bellen naar je vaste nummer of een nummer van iemand in de buurt, als nummerweergave dan aan staat zie je het nummer.

Je kunt in je mobiel ook *#149# ingeven, dan zie je je nummer ook als het goed is.