Skip to main content
Antwoord

Ik heb een iPhone 17 pro besteld maar wil ook een Apple Watch erbij bestellen, hoe doe ik dit?

• September 12, 2025
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik heb vandaag een iphone 17 pro besteld met een 2-jarig abo dat per eind november ingaat. Ik zou ook graag de ultra 3 erbij willen bestellen, maar dat lukt niet omdat ik geen actief KPN mobiel abo heb (die gaat pas eind november in). Is hier een oplossing voor?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Quistnix, allereerst welkom op de KPN Community. Leuk om te lezen dat je binnenkort klant bij KPN wordt. De smartwatch werkt met Multisim en daardoor alleen worden besteld als er een mobiel abonnement bij KPN actief is. 
Voor de Ultra Watch 3 moet je dus nog even iets langer geduld hebben. 

3 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 18, 2025

Hallo ​@Quistnix, allereerst welkom op de KPN Community. Leuk om te lezen dat je binnenkort klant bij KPN wordt. De smartwatch werkt met Multisim en daardoor alleen worden besteld als er een mobiel abonnement bij KPN actief is. 
Voor de Ultra Watch 3 moet je dus nog even iets langer geduld hebben. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 18, 2025

Dankjewel voor je reactie Jeroen.

ik hoopte nog dat het mogelijk zou zijn om ook alvast een multisim abonnement af te sluiten, dat dan gelijktijdig met mijn mobiele abonnement actief wordt.

Maar als dat (technisch) niet mogelijk is, zal ik inderdaad nog even geduld moeten hebben.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

De situatie zoals jij die graag in 1x keer zou willen regelen, dat gaat zoals al gezegd, niet op dit moment. Het is wel iets dat ik hier intern zal doorgeven om wellicht in de toekomst mogelijk te maken.Â