Skip to main content

Goedenavond,

 

Ik ben afgelopen vrijdag meegeweest met mijn vriendin om haar abonnement van kpn af te sluiten. Echter is dit niet helemaal eerlijk gegaan bij de winkel waar wij dit hebben gedaan. Ze kon namelijk voor hetzelfde bedrag een ander abonnement afsluiten waar je meer bij kreeg. Daarom wilde mijn vriendin het huidige abonnement annuleren, echter beweert de telefoonzaak dat annuleren niet mogelijk is aangezien het abonnement in een winkel is afgesloten, ik kan hier nergens iets over vinden. Als ik het goed heb gezien zou het niks uit maken of ze het in een winkel afsluit of online, je zou altijd de 14 dagen annuleringstermijn (bedenktijd) hebben. Klopt dit of is dat bedrijf lastig aan het doen? Haar kennis van de KPN beweert dat de kpn hier niks aan kan doen. Het lijkt mij aangezien de zaak bij kpn aangesloten zit, dat kpn hier ook een klacht of wat naar dat bedrijf kan sturen. Ik vind het bizar dat ze het abonnement niet willen annuleren terwijl er eigenlijk nu nog zelfs minimaal 8 dagen bedenktijd heeft en ze gewoon een ander abonnement wil afsluiten. Hoor graag of er toch nog iets via kpn geregeld kan worden of kpn de zaak (Van de Krieke in Zierikzee) kan benaderen over meer info.

 

mvg,

 

Timo Stam

Hallo @Timo Stam ,

Gewoon morgen direct KPN bellen via 0800-0402 en daar het abonnement annuleren. 


Reageer