Skip to main content

Beste,

 

inmiddels 1,5 week geleden is er een medewerker van kpn langs mijn deur geweest om een abonnement te verkopen.

Nu heb is er toen afgesproken:

kpn glasvezel

kpn sim-only abonnement

 

Op de mail is dit bevestigd maar kwam het bedrag van mijn abonnement niet overeen als wat er is verkocht. Op de mail is gezet €25 per maand.  Echter is het zo dat er is afgesproken €20 + 2.50 korting omdat ik van odido naar kpn ga.

hierover gebeld en de collega aan de telefoon zag dit ook staan en heeft het vervolgens opnieuw gewijzigd naar de juiste bedragen.

Bevestigd op de email & alles klopt. Nu kreeg ik een uur later opnieuw de bevestiging van mijn abonnement, alleen staat daar weer €25 op!

Graag wil ik antwoord waarom dit elke keer fout gaat!

Hoi @Jordib93, welkom bij de KPN Community. Leuk dat je hebt gekozen voor KPN! 💚

Ik begrijp heel goed dat je hier graag duidelijkheid over wilt. Ik denk dat ik een vermoeden heb waar dit ‘fout’ gaat.

Als ik het goed begrijp, heb je afgesproken dat je per maand € 17,50 gaat betalen. Maar in het contract dat je hebt ontvangen staat dat je € 25,- per maand gaat betalen. Waarschijnlijk hebben mijn collega's bij het maken van de afspraak rekening gehouden met Combivoordeel. Dit is extra korting op jouw mobiele abonnement als je KPN Thuis én Mobiel combineert.

Afgaande van de prijzen die je hier noemt, denk ik dat jij hebt gekozen voor een KPN Unlimited300. Dit abonnement kost normaal gesproken 32,50 per maand. Maar als je Combivoordeel ontvangt, kost dit abonnement 25,- per maand.

Bij jou is het waarschijnlijk zo dat jouw KPN Unlimited300 abonnement nu 25,- kost. En daaroverheen krijg je dan nog 7,50 korting vanwege Combivoordeel. Dit staat alleen niet op het contract. Omdat Combivoordeel geen onderdeel is van het contract, maar een extraatje dat je ontvangt zolang je aan de voorwaarden voldoet.

In het onderstaande artikel lees je meer over Combivoordeel:


Reageer