Skip to main content
Vraag

Ik heb een slechte 5G verbinding gemeld, wat is hier de status van?

• August 21, 2025
  • 4 reacties
  • 39 keer bekeken

gebeld naar kpn ivm storing mobiel internet. kan wel bellen, maar daar is alles mee gezegd.

Kreeg allerlei vragen of ik instellingen veranderd heb, nee dus.

En het moraal… er is geen storing  bekend bij ons… uh neee want het systeem wat jij bekijkt en je hulpmiddelen heb ik al gebruikt.. DUH. 

Hij zou het gaan melden intern, maar tot op heden is er niks terug over te vinden?

maar nog steeds geen oplossing, geen gebruik van de diensten kunnen maken.

Wanneer lost kpn het op?

ik zit op kantoor met meerdere kpn gebruikers (met eigen prive tel) en ook zij hebben storing met 4/5G.

4 reacties

• August 21, 2025

Buiten het kantoor werkt het ook slecht? Op een andere locatie werkt het wel goed?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • August 25, 2025

Goedemiddag ​@dutchontour , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Buiten het kantoor werkt het ook slecht? Op een andere locatie werkt het wel goed?

Hier ben ik in eerste instantie ook even benieuwd naar. Verder geef je aan dat je wel kunt bellen maar dat alles daarmee is gezegd; kun je dat stukje nader toelichten? Kun je dan bijvoorbeeld niet gebeld worden of gebruik maken van data? Of kun je wel gebeld worden maar is de kwaliteit onvoldoende? Hoe beter je dit toe kunt lichten, des te beter beeld krijgen wij van de situatie. Zie je bevindingen in ieder geval graag tegemoet!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 25, 2025

Nee de data werkte nergens. Heeft 24uur geduurt.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • August 26, 2025

Nee de data werkte nergens. Heeft 24uur geduurt.

Kan ik daaruit opmaken dat het probleem inmiddels is verholpen ​@dutchontour?