Skip to main content
Beantwoord

Ik heb een slechte verbinding op mijn mobiel

  • 11 June 2024
  • 21 reacties
  • 534 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik ondervind sinds 2 weken erg slechte verbinding met mijn mobiele netwerk. De stappen die werden aangeboden, heb ik doorlopen, maar nog steeds blijft de verbinding erg slecht.

 

hopelijk kunnen jullie het oplossen.

 

mvg,

Paul

Heb je een iPhone 11 of 12? Er zijn meer klachten de laatste 2 weken. Kijk maar op dit forum.


iPhone 11


Maar gaat er nog iets aangedaan worden? Of is het alleen constateren? En iedereen betaald er wel voor. Dus komt er dan een compensatie?

 


Hi @paulvv39, niet fijn dat je verbinding sinds kort ineens niet goed werkt. Het kan verschillende oorzaken hebben, daarom is het belangrijk om eerst een paar dingen uit te proberen.

Als je problemen ervaart met je bereik, gesprekken of mobiele data, kan je als eerst het volgende proberen:

  • zet het toestel eens uit en weer aan
  • probeer om de simkaart in een ander toestel te plaatsen. Werkt het dan wel?
  • zet de netwerkinstellingen opnieuw in, via: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'

Helpt dit niet, neem dan vooral contact op met onze telefonische klantenservice (0800 - 0402, gratis). Hier kan je een melding aan laten maken voor onze technische dienst. Als je belt om een melding aan te laten maken, geef dan zo veel mogelijk informatie over wat je ervaart, hoe lang al, waar precies en wat je wel en niet al geprobeerd hebt. 

Zo kan de technische dienst het probleem sneller in kaart brengen. Vanuit de technische dienst wordt je dan ook op hoogte gehouden worden over je melding. 


Helaas heb ook steeds wegvallend mobiel internet ik heb een IPhone 12 mini

alle tips hierboven al gedaan… helaas zonder resultaat.

 

welke stappen kan ik nu ondernemen?

 

mijn vriendin had de iPhone 11 met het zelfde klachten ze heeft een iPhone 12 gekregen 

Ik ben benieuwd hoe deze zich gaat houden omdat ik overal deze klacht hoor bij de 11 en de 12.

 


Heb gebeld, de afdeling NSSD (zoiets) gaat er naar kijken. Kan wel nog 1,5 week duren voordat ze contact opnemen met je!!! Dus hopelijk compenseert KPN dit met de maandelijkse betaling. 


Heb gebeld, de afdeling NSSD (zoiets) gaat er naar kijken. Kan wel nog 1,5 week duren voordat ze contact opnemen met je!!! Dus hopelijk compenseert KPN dit met de maandelijkse betaling. 

Ik heb net 28 minuten aan de telefoon gezeten waarvan 25 gewacht! De desbetreffende medewerker heeft het doorgezet naar de technische dienst… dus maar weer wachten op een reactie.

ik heb toch sterk het vermoeden dat het door de laatste IOS update gekomen is.

Hebben andere providers hier ook “last” van denk je?


Goed dat je gebeld hebt @Marnic. De technische dienst pakt de meldingen zo snel mogelijk op en helpt je persoonlijk verder. Dus zo gauw er nieuws is, dan hoor je het van hen.


Helaas nog niets vernomen van de technische dienst 

wordt nu wel echt gek van het geen mobiel internet hebben hoor!!!

 Geen Apple Pay kunnen gebruiken geen Google Maps directe telefoon verbinding 

Wanneer gaat KPN nu wat doen?

 

 Dit alles icm slechte wifi thuis…. 😳😳😳


@Marnic Je hoort het zo gauw er meer bekend is, zo snel mogelijk. Ik kan helaas niets doen om het te bespoedigen, maar weet dat er aan gewerkt wordt zo gauw er een melding voor je aangemaakt is.

 

Je hebt je internet en wifi verbinding thuis ook via KPN, toch? Werkt internet wel goed via een internetkabel? Wat ervaar je precies met de wifi verbinding? Ik raad je ook aan om onze Wifi Manager eens te volgen: deze handige servicetool controleert je gehele verbinding en helpt je om wifi optimaal in te stellen. 


Ik heb de wifimanager al zo vaak gedaan blijft met de speedtest niet boven de 30 uitkomen dat klopt niet met het abonnement.

ja dan moet je wifi punten gaan aanschaffen…

en kreeg een mail dat het weer duurder gaat worden pfffff


@Marnic Je vindt hier veel tips voor trage en/of wegvallende wifi. Wifi is draadloos en gevoelig voor andere signalen en storingsbronnen in je buurt. Daarom kan het even zoeken zijn naar de juiste oplossing voor bij jou thuis. Lees dit topic eens door:

Verder kan je ook bellen met onze klantenservice voor verdere hulp. Via die weg heb je direct contact en denken mijn collega's met je mee over de opties.


Dit wordt wel een kastje naar de muur verhaal. Veel mensen hebben klachten, iedereen belt en doet wat jullie zeggen. En vervolgens wordt er beloofd we bellen u terug! We zijn 2 weken verder en het is nog steeds allemaal shit! Maar wel de klant laten betalen! Dus stop a.u.b. met die standaard antwoord berichten en ga eens werken voor je geld! 


@paulvv39 Ik kan je de waarheid vertellen (wat ik hierboven doe), of ik kan je onzin vertellen wat je beter in de oren klinkt en daarmee tegen je liegen. Dat laatste ga ik niet doen.

De realiteit is dat het in onderzoek is bij de technische dienst. Dat geldt ook voor jou, je vertelde op 12 juni dat er een melding voor je is aangemaakt. Zij komen er bij je op terug, gewoonlijk binnen 10 werkdagen. Zo gauw er meer bekend is, hoor je het van ze.


@paulvv39 Ik kan je de waarheid vertellen (wat ik hierboven doe), of ik kan je onzin vertellen wat je beter in de oren klinkt en daarmee tegen je liegen. Dat laatste ga ik niet doen.

De realiteit is dat het in onderzoek is bij de technische dienst. Dat geldt ook voor jou, je vertelde op 12 juni dat er een melding voor je is aangemaakt. Zij komen er bij je op terug, gewoonlijk binnen 10 werkdagen. Zo gauw er meer bekend is, hoor je het van ze.


Nee liegen werkt nooit en komt altijd uit 😂

maar 2 juni en dan binnen 0 dagen is niet helemaal gelukt.

zie ook als een berg tegenop het weer bijna 45 minuten aan de telefoon te moeten hangen 


Ik heb sinds kort ook deze problemen in Rijnmond gebied Schiedam, Rotterdam, Spijkenisse en Barendrecht in al deze plaatsen continu problemen. Voorheen nooit dit probleem gehad. Ook reset uitgevoerd en handmatig op 4g. Continu problemen.


Echt te triest dit 

Weer gebeld naar 0800-0402

 wat is nu het antwoord.. we weten dat er problemen zijn met 4G

We zijn er mee bezig.. 

Mijn man is nu in België je raad het al PERFECTE 5G verbinding.

Wat zegt 0800-0402…. Dan zegt u toch gewoon op?

Ik denk dat dit het allerbeste advies is wat ik van de KPN kon krijgen.

 

Pfff en al zeker 40 jaar klant zijn hè 

KPN GA JE SCHAMEN!!!!!


De waarheid is dat de service van KPN echt beneden alle peil is en dan elke keer een reactie krijgen van we hebben het druk, ze zijn er mee bezig, je wordt echt terug gebeld en vervolgens een soort van speech krijgen over de waarheid. Geen excuses, geen compensatie, geen enige vorm van verantwoordelijkheid. 
 

te triest voor woorden! 


Hier ook slechte internet. Dat ik soms gwn niks kan doen. Doe ik hem even op vliegtuig stand en terug en dan soms weer eventjes. Ook al van alles gedaan. Maar dit werkt dus voor geen meter. Zeker niet als je onderweg bepaalde online dingen moet doen 


Ik heb ook sinds een een tijdje steeds een slechte verbinding met IPhone 14 Pro Max en e-Sim. 
slechte verbinding bij Dieren, Reden en in De Steeg helemaal niks. 
 

Maar eens kijken wat een goed alternatief is. 


Ik heb ook sinds een een tijdje steeds een slechte verbinding met IPhone 14 Pro Max en e-Sim. 
slechte verbinding bij Dieren, Reden en in De Steeg helemaal niks. 
 

Maar eens kijken wat een goed alternatief is. 

Bij mij nu opgelost. Sim kaart eruit gehaald en schoongemaakt. Toen werd het beter 


Reageer