Skip to main content
Antwoord

Ik heb geen aankoopbon gekregen bij de levering van mijn toestel

• September 29, 2025
  • 15 reacties
  • 172 keer bekeken

Op 20 september jl. heb ik met de verlenging van abonnement het nieuwe telefoontoestel ontvangen. Echter heb ik zowel digitaal als in hardcopy geen aankoopbon ontvangen.

3 collega’s van de klantenservice hebben mij niet kunnen helpen hierbij. Deze aankoopbon heb ik nodig voor mogelijke aanspraken op garantie en reparatie, bovenal heeft elke consument recht op dit bewijs van eigendom.

Uit ervaring als jarenlange klant weet ik dat de aankoopbon altijd fysiek wordt meegeleverd in het pakket. Digitaal is dat niet altijd het geval geweest, wil KPN dit probleem herkennen en aanpakken?

Ik wil graag mijn aankoopbon ontvangen.

Beste antwoord door Flitsend

Je kunt telefonisch bij KPN een vervangend aankoopbewijs aanvragen. Dit is over het algemeen voldoende voor de verzekering. Dat zou telefonisch wel te doen moeten zijn, raar dat dit niet lukt. 

Lees dit topic even door voor verdere relevante informatie:

Je mobiele contract en de aankoopbon van je mobiele toestel opvragen | KPN Community

Ik hoop voor je dat het allemaal lukt! 

15 reacties

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • Antwoord
  • September 29, 2025

Je kunt telefonisch bij KPN een vervangend aankoopbewijs aanvragen. Dit is over het algemeen voldoende voor de verzekering. Dat zou telefonisch wel te doen moeten zijn, raar dat dit niet lukt. 

Lees dit topic even door voor verdere relevante informatie:

Je mobiele contract en de aankoopbon van je mobiele toestel opvragen | KPN Community

Ik hoop voor je dat het allemaal lukt! 

• Auteur
  • Topper
  • September 29, 2025

Ik heb 5 medewerkers aan de lijn gehad die niet een (vervangende) aankoopbewijs konden overleggen, evenmin mij doorsturen naar een afdeling die hierover gaat.  

1 heeft mij doorverwezen naar logistiek en ben wijzer geworden dat kpn geen fysieke aankoopbonnen meer bijvoegt bij leveringen.

Dus is en blijft de grote vraag, waar blijft mijn aankoopbewijs van het toestel?

Graag word ik verder geholpen door kpn.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • September 29, 2025

waar blijft mijn aankoopbewijs van het toestel?

https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/

• Auteur
  • Topper
  • September 29, 2025

Dit is trouwens altijd de 1e wat ik check, niet op mijn KPN/mijn bestelling.

• September 29, 2025

Heb je hem via de link van TDN kunnen downloaden? 

• Auteur
  • Topper
  • September 29, 2025

Heb je hem via de link van TDN kunnen downloaden? 

-Nee, op die link bevindt zich alleen het retourformulier 

• September 29, 2025

Kun je een schermafdruk plaatsen van wat je ziet? Bij mij ziet het er zo uit: 

Ziet het er bij jou anders uit?

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • September 30, 2025

Op 20 september...

https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/

-Nee, op die link bevindt zich alleen het retourformulier 

Waarschijnlijk wil KPN niet dat je met de aankoopbewijs een gekoppelde cash-back actie claimen en dan het toestel retourneren. Je zit immers nog in annuleringsperiode. Deze zou vanaf 4 oktober te downloaden zijn.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@CNKY, welkom op onze community! Het document moet wel te downloaden zijn op de pagina die hierboven al een paar keer genoemd wordt. In het artikel dat ​@Flitsend noemt staat hier verder meer informatie over.

• Auteur
  • Topper
  • October 1, 2025

Wat niet het geval is 😓

• Auteur
  • Topper
  • October 1, 2025

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Eh ja daar hoort hij inderdaad te staan, mijn collega's zouden alsnog een vervangend document moeten kunnen opstellen maar ik ga even voor je op zoek waarom hij hier ontbreekt. Zou je je profiel willen aanvullen?

• Auteur
  • Topper
  • October 2, 2025

Geüpdatet!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb de vraag bij mijn collega's neergelegd, zodra ik reactie heb hoor je van me! Laat jij het ook weten als er nog iets verandert?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha ​@CNKY, Thomas is vandaag vrij en ik wilde je deze update niet onthouden: er was een technisch probleem aan onze kant waardoor alles nog niet verstuurd was. Dit is nu opgelost en als het goed is, heb je de documenten inmiddels in je mailbox (zo niet, verwacht ik die heel snel!).