Skip to main content
Beantwoord

Ik heb geen bereik op mijn iphone 11

• January 30, 2025
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik ga stoppen met het betalen van abonnement. 

Helemaal geen bereik met iphone 11. Ben nu al een tijdje verder naar geen oplossing. 

Ik moet maar wachten…

Nu een tijdelijke andere telefoon want mijn dochter moet wel bereikbaar zijn. 

Ik ga niet meer betalen voor iets wat niet werkt. Even kijken of het op deze manier wel sneller wordt opgelost. 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@CindySanne, welkom op onze community! Wat balen dat je nog steeds issues met je iphone hebt. Heb je hierover al contact gehad met mijn telefonische collega's of een winkel? Zij kunnen hier een ticket voor aanmaken. Mijn collega's van de technische dienst nemen dan contact met je op over een oplossing. Je kunt hiervoor ook een belafspraak maken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 3, 2025

Hoi ​@CindySanne, welkom op onze community! Wat balen dat je nog steeds issues met je iphone hebt. Heb je hierover al contact gehad met mijn telefonische collega's of een winkel? Zij kunnen hier een ticket voor aanmaken. Mijn collega's van de technische dienst nemen dan contact met je op over een oplossing. Je kunt hiervoor ook een belafspraak maken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 3, 2025

Het is opgelost. 

Mijn dochter krijgt een nieuwe iPhone