Skip to main content

Goedenavond.

Ik ben momenteel in Bosnië en heb een bundel besteld voor buiten de eu, ik krijg alleen geen internet verbinding. Telefoon al aan en uitgezet, simkaart opnieuw erin, roaming staat aan maar werkt allemaal niet. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Dankjewel alvast

Er zijn voor verschillende landen verschillende bundels. Heb je wel een bundel besteld die voor Bosnië geldig is?

Zie http://kpn.com/buitenland

 


Ja de bundel voordeel landen buiten de EU. Ik heb een bevestiging gehad 

 


Hallo @Sannee1988 ,

Probeer eens een ander mobiel netwerk. En probeer per netwerk de instellingen 2G, 4G en eventueel 5G.


Ik zie dat de vliegtuigmodus om 06:59 nog aan stond. Die moet je wel weer uitzetten om met Internet te kunnen verbinden.


Heb ik gedaan, ben nu in het appartement daarom vliegtuig stand 


Ook al geprobeerd en ook andere providers ipv die die automatisch kiest maar werkt ook niet 


Heb ik gedaan, ben nu in het appartement daarom vliegtuig stand 

Dus je wilt in het appartement ook niet gebeld kunnen worden?

Anders kan je beter "mobiele data" uit zetten als je geen data via 4G wilt kunnen gebruiken.

Staat roaming aan op de simkaart?


Kost extra geld toch als ik gebeld wordt? Heb kpn gesproken zelfs hun weten het niet, heb een nood bundel gekregen maar werkt niet. 


Kost extra geld toch als ik gebeld wordt?

Klopt. Heb je dan de vliegtuigmodus standaard aan staan en zet je die alleen even uit als je via 4G op Internet wilt?


Euh, ik krijg bij 

Kost extra geld toch als ik gebeld wordt? Heb kpn gesproken zelfs hun weten het niet, heb een nood bundel gekregen maar werkt niet. 

Via de normale verbinding gebeld worden kost jou inderdaad 50 cent per minuut. En zelf bellen 1 euro per minuut.

Via internet via Whatsapp gebeld worden (en bellen) kost niets via wifi. En via 4G een beetje data (audio only 1 MB per 4 minuten).

Verder: telefoon al eens herstart?


Bedankt allemaal voor de reacties. KPN weet de reden niet dat het niet werkt, ik ga mijn buiten eu bundel laten crediteren. Heb nu een Sim kaart in Bosnië gehaald!