Skip to main content
Beantwoord

Ik heb geen service

  • March 27, 2020
  • 3 reacties
  • 20 keer bekeken

Ik kan niet bellen of gebeld worden omdat uw medewerker 2 aansluiten van de lucht heeft gehaald 

Beste antwoord door Susan_

Hi @Betalingen, bedankt voor je bericht. Ik begrijp het nog niet helemaal, moet ik eerlijk zeggen. Welke service werkt er niet? Als er een correctie is ingevoerd dan krijg je dit op de eerstvolgende factuur óf teruggestort rondom de datum dat we normaliter incasseren. 

Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Dan kunnen we even met je meekijken hierin!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Betalingen . Welkom op het forum.

Ik begrijp dat er 2 mobiele nummers zijn afgesloten? Heeft dat met betalingen te maken? Zo ja, kun je dat alleen via 0800 0402 regelen via de afdeling collections.

Mocht er een technische oorzaak zijn, laat het mij weten want dan ga ik voor je kijken. Kun je in dat geval je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 28, 2020

Hi Erwin,

ik betaal juist te veel en daar moet al een terug gave voor gecrediteerd worden. Alleen de service werkt niet 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 28, 2020

Hi @Betalingen, bedankt voor je bericht. Ik begrijp het nog niet helemaal, moet ik eerlijk zeggen. Welke service werkt er niet? Als er een correctie is ingevoerd dan krijg je dit op de eerstvolgende factuur óf teruggestort rondom de datum dat we normaliter incasseren. 

Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Dan kunnen we even met je meekijken hierin!