Skip to main content

Beste,

 

In juni heb ik mijn email-adres als gebruikersnaam aangepast. Het oude komt binnenkort te vervallen. Ik kan echter niet vinden waar ik moet zijn om dit ook aan te passen voor de ontvangen facturen. Deze blijven op mijn oude email binnen komen. Waar moet ik zijn om dit aan te passen?

Ik heb alleen mobiele telefoon abonnement bij kpn.

 

Hallo @Sipaov ,

Voor het mobiele abonnement kun je dat in MijnKPN doen. (Voor een vaste internetverbinding kun je het niet wijzigen, dat factuuradres is hetzelfde als het adres waar het is aangesloten.)

Onder Producten in Mijn KPN kies je het abonnement waar het om gaat en als je dan naar persoons- en betaalgegevens gaat zul je daar onderaan het factuuradres zien en het daar dan aan kunnen passen.


De algehele service met betrekking tot KPN is ver te zoeken, ben gestopt met email op de kpn mail adres blijkbaar zijn jullie niet in staat om spam enz te filteren zelfs niet met jullie door mijn extra abonnement op anti virus ontving ik op een rustige dag meer als 100 spammails.

Vervolgens uit pure ellende alles omgezet naar gmail een verademing... maar de facturen van kpn blijven nog steeds komen op mijn oude email adres bij kpn, dan kom je in een soort lope zoals kleine kinderen een lijntje moesten volgen om op het juiste eindpunt te komen.

Alleen bij kpn kom je iedere keer uit op mijn kpn, na meerdere keren dit bezocht te hebben en mijn gegevens te hebben gelezen staat tot echt mijn gmail adres erin, helaas zoals ik al eerder heb gezegd we zijn verdoemd tot kpn.

Uiteindelijk na een zoekplaatje van stappen en filters door het forum denk ik het antwoord gevonden te hebben, als je vast internet hebt moet je anders doen.

De slogan van kpn , we helpen je graag klopt dat is aan een hoge bloeddruk, straks ga ik weer verder.😡😡


Hallo @Dielof, welkom op het KPN forum. Wat een frustraties allemaal! Ik hoop dat de bloeddruk weer is verlaagd, want dat is niet gezond en willen we graag voorkomen. MijnKPN is juist bedoeld om jou als klant het gemakkelijk te maken, hier kun je zelf je abonnement en gegevens beheren. Maar ik begrijp uit je bericht dat je inmiddels een hele andere ervaring hebt. Jammer! 

Ik zie dat je jouw gegevens hebt aangevuld in je profiel, dat is fijn! Hiermee kon ik meteen even een kijkje nemen. Ik heb daarbij je mailadres gewijzigd in het gmailadres. Binnen een paar dagen is het verwerkt. Mocht je toch nog onverhoopt geen factuur per mail ontvangen, laat het me dan even weten :) 


Reageer