Skip to main content

hallo, 

ik heb op 23-10-2023 mijn telefoon retour gestuurd alleen nu is mijn vraag wanneer hoor ik hier iets over ? 

Welkom op het forum van KPN @Remon198 

Als het goed is, heb je op het PostNL punt een “bewijs van verzending” meegekregen, met daarop een track en trace nummer.

Als je dan via deze pagina van PostNL dit track en trace nummer invult, met daarbij de postcode van KPN (van het retouradres) dan zie je gelijk de actuele status van je retourzending, en wanneer deze wordt overhandigd aan het magazijn van KPN.

Houdt er sowieso rekening mee, dat de gehele verwerkingstijd van een retourzending een week kan duren, en bij grote drukte zelfs wat langer.

Zodra je retourzending binnen is gekomen, dan zou een moderator van KPN voor je kunnen kijken of je retour inmiddels is verwerkt in het systeem.
Vul hiervoor alvast je forum profiel volledig in, zoals je klantnummer, 06-nummer, postcode & huisnummer en in het veld van “Persoonlijke opmerkingen” de laatste 4 cijfers van je IBAN rekeningnummer.
Deze gegevens zijn ALLEEN voor jezelf en een moderator inzichtelijk!

De wachttijd op het forum kan oplopen tot enkele dagen.


Hi @Remon198! Heb je ondertussen iets gehoord over je telefoon? Of heb je voldoende informatie gehad aan het uitstekende bericht van @Michel.uit.Arnhem? Als je nog niks gehoord hebt, laat het dan hier weten. Dan kijken we samen waar het toestel gebleven is. 🙂


Hi @Remon198! Heb je ondertussen iets gehoord over je telefoon? Of heb je voldoende informatie gehad aan het uitstekende bericht van @Michel.uit.Arnhem? Als je nog niks gehoord hebt, laat het dan hier weten. Dan kijken we samen waar het toestel gebleven is. 🙂

hallo, 

 

jaa heb al wat gehoord 


Hi @Remon198! Heb je ondertussen iets gehoord over je telefoon? Of heb je voldoende informatie gehad aan het uitstekende bericht van @Michel.uit.Arnhem? Als je nog niks gehoord hebt, laat het dan hier weten. Dan kijken we samen waar het toestel gebleven is. 🙂

hallo, 

 

jaa heb al wat gehoord 

 

Hoi @Remon198 

Fijn dat je al wat heb terug gehoord, over je retourzending.
Wat werd daar dan in vermeld?
Dat je geroutineerde mobiel is afgeleverd in het magazijn van KPN?

Graag nog een stukje duidelijkheid.


hallo, 

dit stond in de mail 

 

Hiermee bevestigen we de annulering van je bestelling. We hebben je bestelling geannuleerd op 25 oktober 2023.


Hoi @Remon198 

Dat is goed en fijn nieuws om te horen!
En daarmee is ook gelijk je vraag beantwoord.

Nog een fijn weekend!