Skip to main content

In het verleden kon ik altijd voor Turkije een bundel waarin ook minuten voor bellen en gebeld zat, dat kan dus niet meer, er zijn voldoende mensen, die nog met een vaste telefoonnummer naar mij bellen, die ik terug moet bellen, dan heb ik niets aan alleen data, echt waardeloos, wel een reden om over te stappen naar een andere provider

Helaas is er geen bundel meer met belminuten en smsjes voor Turkije.

Als de andere partij Whatsapp heeft kan je sowieso het beste daarmee belllen.

Een audio only gesprek met Whatsapp: 4 minuten per MB ! Dan kom je met de 10 GB bundel al een gigantisch end.

Je kunt evt. een Turks prepaid kaartje kopen en in simslot 2 doen.

Bellen met kpn in Turkije:

Bellen: 1 euro per minuut

Gebeld worden: 50 cent per minuut

KPN prijst zichzelf wel uit de markt met Turkije bellers en "frequente” bezoekers. Bij Vodafone in de bundel (ivm eigen netwerk daar). Ook Odido heeft met de duurdere abonnementen Turkije in de bundel sinds kort.


Bedankt voor je antwoord, dit is ook het probleem, niet iedereen heeft whatsapp, er zijn nog legio mensen, die alleen een vaste telefoon hebben, met die doelgroep werk ik.


Als je IN Turkije ook werkt dan dus t.z.t. overstappen naar Vodafone of Odido Unlimited Plus of Premium. 

Want dan lijkt me KPN niet geschikt voor jouw gebruikspatroon.

Overstappen kan als je contractvrij bent. Dus na minimaal het eerste of tweede jaar.