Skip to main content

Hallo!

26.02 heb ik mijn abonnement bij KPN opgezegd vanwege een verhuizing naar het buitenland. Ik heb daarvoor ook een bewijs erbij gestuurd. Ik heb daarvan een bevestigingsmail ontvangen dat het binnen 5 werkdagen verwerkt zou zijn. Ik heb daarna niks meer vernomen en ik zie in mijn account dat het abonnement nu nog steeds loopt. 
Ik heb het abonnement opgezegd per 29.02

 

Helaas kan ik mijn telefoonnummer waarop ik bereikbaar ben niet aanpassen in mijn account. Ik heb mijn nieuwe buitenlandse nummer in de laatste mail die ik zojuist verzonden meegestuurd dit is een +49 nummer. Ook mijn nieuwe adres kan ik niet invoeren in mijn account van KPN, omdat ik geen buitenlands postcode in kan voeren. 

Hoi @Naomi9595 

Welkom op het forum van KPN.

Het beste kun je even telefonisch contact opnemen met de klantenservice van KPN, om na te gaan of alles goed is binnen gekomen, maar ook om te vragen naar de actuele status.
Daarnaast kun je ook gelijk aangeven dat je inmiddels al in het buitenland woonachtig bent, en het abonnement al op 29 februari 2024 beëindigd had moeten worden.

Bel vanuit het buitenland naar het volgende telefoonnummer van KPN:

Via vaste telefoon: 0031-612001200
Via mobiele telefoon: +31-612001200

LET OP! er worden gesprekkosten in rekening gebracht, voor het bellen naar dit telefoonnummer, als je belt met een vaste telefoon of mobiel van een buitenlandse provider.

Spreek nadat de Voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Opzeggen en je wordt direct doorverbonden met de afdeling opzeggingen en contractbeheer.

Deze afdeling is telefonisch bereikbaar:

  • Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 uur tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 uur tot 17:00 uur
  • Zondag en feestdagen gesloten

Het opzeggen van een abonnement kan helaas niet geregeld worden via het forum, daarvoor adviseer ik je ook om even te bellen met de klantenservice van KPN.


Hallo @Michel.uit.Arnhem dank voor jouw antwoord.

 

Sinds januari gaan hier al zoveel dingen mis, en heb ik al meerdere malen over een zelfde onderwerp contact moeten hebben totdat er iets geregeld werd.

En nu weer exact hetzelfde, imedewerker aan de telefoon zei eerst dat ik mijn abonnement af zou moeten kopen, terwijl er online duidelijk staat aangegeven dat dit niet hoeft bij emigratie. Daarna zei hij het aan de juiste afdeling doorgegeven te hebben en dat ik daarover een e-mail zou ontvangen. Dit is ondertussen nu al meer dan een week geleden, en ik zie in mijn APP account dat mijn abonnement nog steeds loopt. Dus ook met bellen, kom ik tot zover niet verder.

Het vervelende is ook dat ik niet mijn adres kan aanpassen en mijn huidige juiste nummer kan doorgeven, omdat de website geen andere telefoonnummers op kan nemen die langer zijn dan het Nederlandse. En ook de postcode kan ik niet aanpassen naar het buitenlandse.

Daarnaast heb ik ruim 1 week terug nog een keer los een e-mail gestuurd, 9 dagen terug hier een bericht geplaatst maar tot zover helemaal niks..

Kortom, ik heb echt geen idee wat ik hier nou verder mee aan moet...😪


Hoi Naomi. Ik kwam je topic tegen en dit is natuurlijk een hele lastige situatie, zeker als je al in het buitenland zit. Ik kan helaas via het forum geen contracten ontbinden, mocht het contact stroef blijven verlopen dan kun je ook overwegen om een klacht in te dienen.


Reageer