Skip to main content
Beantwoord

Ik heb slecht bereik en internet op mijn Iphone 15 Pro Max

• 13 januari 2025
  • 8 reacties
  • 88 keer bekeken

Goedemiddag, ik ben al vanaf juli bezig met KPN m.b.t.. mijn IPhone 15 Pro Max.

Er loopt een casus al bij jullie, Nadat ik in november nog steeds geen terugkoppeling heb mogen ontvangen, nam ik weer contact met jullie op. Tot mijn verbazing bleek mijn ticket gesloten te zijn met geen verdere terugkoppeling naar mij toe. Uiteindelijk heeft een medewerker weer een nieuwe ticket aangemaakt. Heb daarna elke week contact met jullie gehad uiteindelijk werd mijn casus pas 4 december 2024 opgepakt. Ik zou binnen 1 week teruggebeld worden is niet gebeurt, daarna heb ik weer wekelijks contact gehad met KPN.  17-12 contact gezocht 24-12 / 27-12 / 31-12. Toen is er een klacht aangemaakt dat er geen contact met mij is opgenomen. 04-01-2025 weer contact gehad kreeg ik te horen dat er op 30-12-2024 contact met mij is proberen op te nemen, heb geen gemiste oproep ontvangen of een voicemail ontvangen. Inmiddels is het alweer 13-01-2025 er is nog steeds geen contact met mij opgenomen. (Nogmaals dit loopt vanaf juli!)

Graag wil ik een update wat de status is? wat het euvel is? 

Jullie motto is wij zijn niet de goedkoopste maar wel 1 van de beste zie ik niet terug.

Tevens heb ik dit probleem ook gehad met mijn iPhone 11 heeft uituiterlijk 1 jaar 3 maanden geduurd. Het lijkt alsof we weer na die kant opgaan. 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je al sinds juli bezig bent zonder dat er een duidelijke oplossing of terugkoppeling is gekomen. Ik begrijp heel goed dat je hier gefrustreerd over bent, zeker omdat je er zelf telkens achteraan moet en dit niet de service is die je mag verwachten.

Omdat de KPN Community bedoeld is voor klanten om elkaar te helpen, en we hier geen individuele cases kunnen behandelen, raad ik je aan om een terugbelafspraak te maken met onze klantenservice. Zo kun je rechtstreeks navraag doen over de status van je ticket en hopelijk snel meer duidelijkheid krijgen.

Een afspraak maken kan via deze link Contact en klantenservice | KPN  (zie onderaan de pagina) 

Ik hoop dat je casus snel wordt opgepakt en er een oplossing komt. Laat het vooral weten als er iets is waar de Community je verder mee kan helpen.

Bekijk origineel

8 reacties

• 319 reacties
  • 13 januari 2025

Van de IPhone 11 is bekend dat er ongeveer sinds mei 2024 problemen zijn met 4G en niet ruim 1 jaar zoals jij vermeldt. Met betrekking tot de IPhone 15 op 5G zijn er zover ik weet geen problemen gemeld. Heb je overal in het land problemen internetproblemen of alleen op bepaalde plekken? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 14 januari 2025

De Iphone 11 problemen bestaan al vanaf 2022? Iedereen die destijds een iphone 11 via kpn had ontvangen. Kreeg de optie om het gratis om te ruilen voor een Iphone 12. Waar ik dus ook onder viel, dus wat jij aangeeft klopt niet. Overal in het land ervaar ik problemen, KPN weet er ook van maar ze doen er gewoon niks aan!

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27167 reacties
  • Antwoord
  • 16 januari 2025

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je al sinds juli bezig bent zonder dat er een duidelijke oplossing of terugkoppeling is gekomen. Ik begrijp heel goed dat je hier gefrustreerd over bent, zeker omdat je er zelf telkens achteraan moet en dit niet de service is die je mag verwachten.

Omdat de KPN Community bedoeld is voor klanten om elkaar te helpen, en we hier geen individuele cases kunnen behandelen, raad ik je aan om een terugbelafspraak te maken met onze klantenservice. Zo kun je rechtstreeks navraag doen over de status van je ticket en hopelijk snel meer duidelijkheid krijgen.

Een afspraak maken kan via deze link Contact en klantenservice | KPN  (zie onderaan de pagina) 

Ik hoop dat je casus snel wordt opgepakt en er een oplossing komt. Laat het vooral weten als er iets is waar de Community je verder mee kan helpen.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 25 januari 2025

Ik ook sinds augustus een iPhone 15 pro Max een heel slecht bereik buitenshuis. Eigenlijk niet over nagedacht dat dit een structureel probleem was, dacht telkens dat er gewoon een tijdelijke storing was. Tot mijn vrouw ook een iPhone 15 pro Max kreeg en helemaal niets met haar telefoon buitenhuis kan behalve bellen. Apps komen niet binnen op internet kunnen we niet en mailtjes bijhalen ho maar. Er loopt een onderzoek bij kpn maar als ik dit zo lees belooft dit niet veel goeds. Mocht iemand een oplossing hebben of een tip voor een iPhone pro Max die wel goed met kpn werkt hoor ik het graag

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 31 januari 2025

Hier hetzelfde probleem. Sinds mei vorig jaar alleen met iphone 14. 

ik weet niet hoeveel tijd ik kwijt ben geweest aan kpn. Ticket aangemaakt vorig jaar half december wat is de reactie? Krijg een mail dat er geen problemen zijn gevonden en als probleem oplossing dat ik alles uit moet voeren wat allang uitgevoerd is. Als deze stomme fucking top secret afdeling mij nu had gebeld dan had ik een en ander uit kunnen leggen!

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 8 februari 2025

ik heb exact hetzelfde gehad met mijn iPhone 15 pro Max. Zowel KPN als ik hebben uitgebreid onderzoek gedaan naar de oorzaken. Zo hebben we bijvoorbeeld een simkaart van een andere provider erin gedaan op de plekken waar ik geen bereik had. Het niet hebben van bereik was namelijk gekoppeld aan bepaalde plekken. na uitgebreid onderzoek bleek dat het niet hebben van bereik echt gekoppeld was aan het KPN abonnement in combinatie met mijn iPhone 15 pro Max. Bij andere providers op dezelfde plekken had ik prima bereik. Uiteindelijk heeft KPN aangeboden om mijn contract te stoppen zo dat ik kon overstappen. Op dit moment ben ik abonnee bij Odido en ervaar ik geen enkele problemen meer. ik vind het echter wel balen want ik loop ook voordelen mis als abonnee van zowel mobiel als vast internet bij KPN. Dus ik twijfel om toch in oktober weer over te stappen naar KPN, weliswaar met een nieuw toestel en dus geen iPhone 15 pro Max meer, maar ik ben ook wel een beetje huiverig. Vooral ook naar de oplossing die KPN eventueel dan zou kunnen bieden op het moment dat ik er weer last van zal ervaren.

Paul.K
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • 215 reacties
  • 8 februari 2025

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 8 februari 2025
Paul.K schreef:

Dank je maar dit werkt niet, anders waren KPN of ikzelf daar ook wel achtergekomen en had KPN niet mijn abonnement vrijgegeven. 

Reageer