Skip to main content

Zijn er hier meer personen die niets meer horen van van de inruilbonus? Heb recomerce wel een mail gestuurd maar geen antwoord. Wel vergoeding gehad voor oud toestel maar geen inruilbonus

Hoi @Petra073 . Welkom op het forum.

Hier weet ik helaas weinig van.  Mijn advies is om toch weer contact met recommerce te zoeken als je het idee hebt dat er iets niet klopt.


@Petra073 @Erwin_ 

 

Ik zit precies met hetzelfde probleem: De vergoeding voor het toestel is ontvangen maar de inruilbonus (in mijn geval €300) is nog niet verrekend.

 

KPN verwijst na telefonisch contact door naar ecommerce via support-tradein+nl@recommerce.com

Het is echter niet ecommerce die verantwoordelijk is voor de inruilbonus maar dit betreft KPN, dit zou op de eerstvolgende factuur worden rechtgezet. De inruilbonus is iets wat KPN adverteert en staat compleet los van de inruilwaarde voor je oude toestel. Het is een stimulans om weer een nieuwe telefoon aan te schaffen.

 

Aangezien ik dit toestel in de KPN winkel in Breda heb aangeschaft en men mij hierover heeft geïnformeerd ga ik daar komend weekend om uitleg vragen.

 

Helaas blijkt het zoals wel vaker het geval dat er van alles wordt beloofd bij de aanschaf van een nieuwe telefoon/abonnement maar dat je er na het afsluiten van het nieuwe contract zelf achteraan moet gaan….


Ik heb hetzelfde probleem

Er staat op de website van kpn dat in de email van recommerce er een knop moet staan waarop je de documenten kunt uploaden van je aankoop

 Die stond er niet. Met klantenservice gebeld en die jongen zei nee na afronding krijg je bericht. Krijg vervolgens doodleuk te horen dat mijn waarde wordt uitbetaald en hiermee het traject klaar is. Gebeld met kpn en die zeggen mail recommerce maar. Dit gedaan en krijg gwn te horen neehoor er is geen bonus bekend.. 

 

Heb jij al een oplossing? Kpn medewerker kent hun eigen acties niet eens. 


Klinkt allemaal heel herkenbaar helaas nog geen oplossing…

3x recommerce gehaald…

3x klantenservice gebeld

Tip om even wat tijd te besparen: stuur je mail naar ***

 

Inclusief je ARMOR nr (dat staat op je contract)

 

Dan nog kan het flink lang duren maar dan komt het iig terecht bij hun klachtenafdeling.

Wel triest hoe dit allemaal loopt, ze weten echt niet wat er allemaal gebeurd omdat de uitkering van zowel de inruilwaarde als extra inruilbonus via 3e partij verloopt. Daar verwijzen ze ook constant naar en verstoppen ze zich achter.

 

Ik als consument kan je blijkbaar sneller helpen en van de juiste info voorzien dan hun eigen (service)medewerkers.

Hoop voor je dat er snel reactie op komt maar zou niet rekenen op een snel antwoord. Ik wil gewoon m'n €300 inruilbonus en rap een bietje 

 

Succes!

 

Admin: mailadres verborgen, het is niet toegestaan interne KPN e-mailadressen te publiceren


@Nvv91 excuus: het mailadres is ****

 

 

Admin: mailadres verborgen, het is niet toegestaan interne KPN e-mailadressen te publiceren


Bij mij is het helemaal goed gegaan met het inruilen van mijn iPhone 7. Ik kreeg de vooruit ingeschatte waarde van 24 euro en twee weken daarna ook de inruilbonus van 100 euro.Â