Skip to main content
Antwoord

Ik kan geen huishouden aanmaken via de KPN app om MB's te delen

• August 11, 2025
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Goedemiddag,

Kunnen jullie mij helpen met het aanmaken van ern huishouden zodat ik MB's kan delen met mijn dochters.

Ik kan de telefoonnummers wel toevoegen maar bij het opslaan gebeurd er niets.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Bianca Gr., welkom op de community. Zit je op deze pagina als je de nummers probeert toe te voegen, of was dat op een andere pagina? Wij zien niet wat jij ziet en waar je het ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken.

Het kan ook makkelijker zijn om dit telefonisch te bespreken, dan kan er direct met je meegekeken worden en kan het voor je aangezet worden. Dat kan het snelste via een terugbelafspraak.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 13, 2025

Hoi ​@Bianca Gr., welkom op de community. Zit je op deze pagina als je de nummers probeert toe te voegen, of was dat op een andere pagina? Wij zien niet wat jij ziet en waar je het ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken.

Het kan ook makkelijker zijn om dit telefonisch te bespreken, dan kan er direct met je meegekeken worden en kan het voor je aangezet worden. Dat kan het snelste via een terugbelafspraak.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 18, 2025

Hallo Jasper,

De medewerkers van Kpn hebben mij telefonisch kunnen helpen.

Dit was een bekend probleem.

Ze had er al meer vragen over gehad.

Bedankt voor de reactie en een fijne dag. 

Jasper van KPN
Moderator

Goed om te lezen dat het via die weg gelukt is! Veel plezier met het delen van MB's, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.