Skip to main content

Hallo enkele uren geleden had ik een sms'je gestuurd voor 2 gb meer. Hier niksvan gehoord en nog een keer geprobeerd waar het andwoord op kwam dat dat nu niet kan. Via de app staat er dat er een technische storing is. Dit is nu enkele uren geleden en men internet loopt op de laatste mbs. Wat kan ik doen?

Mvg

Jammer genoeg heb ik geen antwoord voor u. Wel hetzelfde probleem sinds vandaag 12.00. 

Al meerdere keren gebeld maar niemand kan er kennelijk wat aan doen. 

Ik heb vervolgens 5gb tegoed gekregen maar ook dat komt niet binnen. 

Heel onhandig als je op dit moment alleen maar mobiele data hebt, en nu dus bijna geen data meer voor vandaag met mijn unlimited abonnement. 

Mvg


Hoi @Tossing en @BvdBKG. Op dit moment speelt er een storing waarbij het voor een aantal mensen niet lukt om de 2 GB extra data aan te vragen. Er wordt aan gewerkt om dit op te lossen.


Hoi @Tossing en @BvdBKG. Op dit moment speelt er een storing waarbij het voor een aantal mensen niet lukt om de 2 GB extra data aan te vragen. Er wordt aan gewerkt om dit op te lossen.

Hoi Jasper. 

Dank voor de reactie. 

Er was mij gisteren een coulance 5 gb beloofd die ook nog niet binnen is. Komt dat door dezelfde storing? 

 


Dat klopt @BvdBKG, extra bundels worden daardoor niet bij het abonnement actief. Zowel het zelf aanzetten van een bundel als het door ons aanzetten van een bundel is hierdoor getroffen.


Hoi @Tossing en @BvdBKG. Op dit moment speelt er een storing waarbij het voor een aantal mensen niet lukt om de 2 GB extra data aan te vragen. Er wordt aan gewerkt om dit op te lossen.

De storing is opgelost, het is weer mogelijk om de bundels toe te voegen.