Skip to main content
Beantwoord

Ik kan geen uitgaande oproepen doen

• July 28, 2025
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Hoi

Ik heb een vraag ik kan geen uitgaande oproepen doen. Ik heb alle facturen betaald en snap er niks van ... 

Wie kan mij helpen????

Vr gr Evelien Wethly 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Eefje1902. Dat is wel een vreemd en lastig probleem. Gaat het om je mobiel of vaste nummer? En wat hoor je precies of wat zie je op je schermpje als je probeert uit te bellen? Als we wat meer informatie hebben, dan kunnen we wat beter met je meedenken. 

Voor directe ondersteuning kun je ook telefonisch contact opnemen met onze helpdesk. Zij kunnen dan gelijk samen met je onderzoeken wat er precies misgaat. Je kunt hiervoor een terugbelafspraak plannen. Dan bellen we je direct of op een moment dat jou uitkomt.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • July 28, 2025

Bel KPN Mobiel 0612001200 met je vaste telefoon als dat gaat. , check je mobiele instellingen. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 31, 2025

Hoi ​@Eefje1902. Dat is wel een vreemd en lastig probleem. Gaat het om je mobiel of vaste nummer? En wat hoor je precies of wat zie je op je schermpje als je probeert uit te bellen? Als we wat meer informatie hebben, dan kunnen we wat beter met je meedenken. 

Voor directe ondersteuning kun je ook telefonisch contact opnemen met onze helpdesk. Zij kunnen dan gelijk samen met je onderzoeken wat er precies misgaat. Je kunt hiervoor een terugbelafspraak plannen. Dan bellen we je direct of op een moment dat jou uitkomt.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 31, 2025

Bel KPN Mobiel 0612001200 met je vaste telefoon als dat gaat. , check je mobiele instellingen. 

Nou, dan kan je beter het gratis nummer 0800-0402 bellen.

+3161200 1200 kost gewoon gesprekskosten. ( ​@JDD )