Skip to main content

ik heb zins kort ook een Unlimited abonnement

maar kan het ook niet vinden nog 

aangezien deze post 2 jaar geleden is geplaats 

zal er denk ik niets aan gedaan worden 

wel jammer ik zou het ook handig vinden 

 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

@Marco van O. 

Zojuist even de KPN app geopend en tegenwoordig kan ik het wel zien! Onder het kopje “Show all my bundels” (telefoon staat op Engels bij mij) 

Daar staat nu “Day Bundle” en hoeveel ik verbruikt heb van de 10.150MB per dag. Wat uiteraard weer vergroot kan worden middels sms of via de app. 

Dit alles is wel op IOS, geen idee van Android. 

Succes! 

 


Ook in de MijnKPN app op Android kan je dit vinden onder “Al mijn bundels".

 


oke bedankt gevonden


Dit is sinds versie 6.3.0 van de MijnKPN app beschikbaar. Die is uitgebracht begin december 2021.

bron: Ontdek de vernieuwde MijnKPN app


zou het alleen handig vinden als je een totaal gebruik per maand hebt inplaats van per dag dan kun je het beter in de gaten houden lijkt mij 👍 


zou het alleen handig vinden als je een totaal gebruik per maand hebt inplaats van per dag dan kun je het beter in de gaten houden lijkt mij 👍 

Waarom zou je dit willen als je “onbeperkt” hebt? Het gaat er meer om wanneer jij je dag limiet bijna bereikt hebt en jij je dag limiet gratis kan uitbreiden? 

 

Daarbij op je factuur kan je zien wat je uiteindelijk totaal verbruikt hebt. 

 

 


ja dat is waar 


Android biedt de mogelijkheid om het MB gebruik van de lopende maand te monitoren.

Dat gaat via  Instellingen → Verbindingen → Gegevensgebruik

Als je daar de factuurcyclus gelijk zet met de start van jouw factuurperiode kan je het maandgebruik in de gaten houden.


bedankt voor de info