Skip to main content

Hoi!

Het lijkt onmogelijk om met een netwerk te verbinden in Amerika. Roaming staat aan, ik kan netwerken kiezen, maar geen een verbindt daadwerkelijk met een netwerk. De klantenservice bellen kan ook niet, want geen netwerk. Wel heb ik een bundel gekocht, maar deze kan ik dus niet gebruiken. 
Hoe kan dit worden opgelost?

Met vriendelijke  groet,

cath

Balen dat je jouw mobiele abonnement niet kunt gebruiken in Amerika, @CathV.

Welke bundel heb je gekocht? Er zijn voor Amerika 2 data only bundels te verkrijgen:

10 GB voor 24,99 sms VSCAN 10 AAN naar 1266.
15 GB voor 34,99 sms VSCAN 15 AAN naar 1266.

 

Werkt het niet? Kijk dan naar de tips hieronder:

Wat kan ik doen om goed bereik te hebben in het buitenland?

Als KPN-klant in het buitenland ben je te gast op het netwerk van een buitenlandse provider. We hebben als provider afspraken over roaming met providers in het buitenland, maar dat betekent niet dat wij inzicht hebben in of invloed hebben op de kwaliteit van het netwerk van deze provider. 

 

Tips voor goed bereik in het buitenland

Als het ene netwerk niet goed (genoeg) werkt, kun je handmatig een ander netwerk kiezen in de instellingen van je toestel. Dat kan verschil maken. Net als in Nederland heeft provider A op bepaalde locaties beter bereik dan provider B of andersom. Handmatig een ander netwerk selecteren doe je als volgt:

Voor meer informatie: KPN Mobiel in het buitenland: Roaming.


Beste Denise,

Dank voor jouw reactie. Ik heb de 10 GB bundel. 
Alle andere tips heb ik al geprobeerd en werken helaas niet. 
Hoor graag verder. 
met vriendelijke groet,

cathelijne 


Aangezien bellen met de telefonische klantenservice ook niet lukt, lijkt het me goed als ik even een kijkje achter de schermen neem. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.


Inmiddels heb ik me gered met wifi.

Is het mogelijk om het bedrag van de bundel die ik niet kon gebruiken terug te krijgen? 


Ps kreeg gisteren pas een bericht dat er weer een reactie geplaatst was (blijkbaar al weken terug) 


Als de bundel inderdaad helemaal niet is gebruikt, dan kan je via de telefonische klantenservice een restitutie aanvragen. Ik wil je vragen daarvoor te bellen met 0800 0402.


Ok dank je wel 


Reageer