Skip to main content
Vraag

Ik kan mijn e-sim niet installeren, daardoor kan ik niet bellen of sms'en

• September 18, 2026
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

ik kan mijn e-sim niet istalleren, dus ik kan niet bellen!! Ik kan mijn kpn app niet installeren omdat ik geen geen sms kan ontvangen!! En de chat wil mij alleen maar laten bellen, maar dat kan dus niet!

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@bennigroningen 

Welkom op de community van KPN.

De snelste weg om je eSIM geactiveerd te krijgen op je smartphone, is om langs een KPN Winkel in jouw buurt te gaan.
Daar kunnen ze je direct helpen bij het downloaden en activeren van de eSIM op je smartphone, waarna je al bellend weer de KPN winkel verlaat.

Neem wel je geldige legitimatiebewijs mee naar de KPN Winkel, want daar wordt om gevraagd ter verificatie.

Dus overdag even langs de KPN Winkel gaan, en je bent weer bereikbaar.

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • September 18, 2026

Bij mij lukte het om op de oude Iphone wel de MijnKPN app te openen en de oude iphone te activeren. Zodat je een sms krijgt om op je nieuwe toestel in te loggen op mijn kpn

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@bennigroningen, welkom bij de community! 😊 Ik zie hierboven al twee goede tips voorbijkomen. Is het inmiddels misschien al gelukt om je eSIM te installeren?

Gaat het om een nieuw abonnement waarbij je de eSIM voor het eerst wilt activeren, of probeer je je bestaande eSIM over te zetten naar een ander toestel?

We hebben ook een pagina die je stap voor stap door het installeren en activeren van een eSIM heen helpt. Afhankelijk van jouw situatie is het goed om daar ook even naar te kijken.