Skip to main content
Beantwoord

Ik kan mijn gratis bundel niet bestellen

• May 5, 2025
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

ik kan mijn bundel niet verhogen met de 2 gig ik heb een onbeperkt internet bundel ik heb wifi aan staan ik doe niets anders dan anders

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Erwin1962 en welkom bij de KPN Community! Lastig dat het niet lukt om de bundel te activeren. 

Mocht het ook vandaag niet lukken, dan raad ik je aan om je toestel opnieuw op te starten en daarna zowel via je MijnKPN als via een SMS bericht te proberen.
Je kunt de bundel per SMS activeren door NL2000 AAN te sms’en naar naar 1266. 

Mocht ook dat niet werken, maak dan een belafspraak met ons. Dan kan mijn collega dit verder met je oppakken en hopelijk lukt het dan snel weer!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 7, 2025

Hi ​@Erwin1962 en welkom bij de KPN Community! Lastig dat het niet lukt om de bundel te activeren. 

Mocht het ook vandaag niet lukken, dan raad ik je aan om je toestel opnieuw op te starten en daarna zowel via je MijnKPN als via een SMS bericht te proberen.
Je kunt de bundel per SMS activeren door NL2000 AAN te sms’en naar naar 1266. 

Mocht ook dat niet werken, maak dan een belafspraak met ons. Dan kan mijn collega dit verder met je oppakken en hopelijk lukt het dan snel weer!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 7, 2025

Hallo Sanne,

bedankt voor je antwoord 

Ik had al eerder de app verwijderd en opnieuw op mijn tel gezet en mijn toestel uit en aan gezet geen resultaat 

gisteren weer geprobeerd en ik kon wel weer mijn bundel verhogen vreemd maar waar

ff aankijken dus 

vriendelijke groeten,

Erwin

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hopelijk blijft het nu dan gewoon werken. 🙂 Zo niet, volg de tips uit mijn vorige bericht! Dan komt het hopelijk alsnog snel goed. 😁

Dank voor het terugkoppelen!