Skip to main content

Een tijdje geleden heb ik een nieuw abonnement afgesloten via mobiel.nl dat vandaag 23-12 in zou gaan. Eerder deze week werd gesmst dat mijn nummer op de 22ste overgezet zou worden tussen 11:00 en 16:00. Dat is denk ik ook gebeurd aangezien ik sinds gisteren geen bereik meer heb met mijn oude sim. Dit is eerder bij het bestellen al aangekondigd en het enige wat ik zou moeten doen is op dat moment de nieuwe simkaart in mijn telefoon stoppen en klaar. Dat werkt helaas niet en nu zit ik met 2 niet werkende simkaarten.

De activatiecode die mij gemaild zou zijn kan ik nergens vinden en Een nieuwe activatiecode aanvragen kan niet omdat mijn bestelling niet vindbaar is bij KPN.

Inloggen op mijnkpn kan niet omdat 2-factor verificatie aanstaat en ik dat nummer niet werkt en een nieuw account aanmaken zonder 2-factor verificatie kan niet omdat het systeem aangeeft dat ik al een account hebâ€Ĥ

Hallo @Shane van Schoonhoven ,

Je kunt twee dingen doen:

  1. Bellen naar 0800-0402. Daar kunnen ze het simkaartje vast wel activeren.
  2. Naar een KPN-winkel gaan. Daar loop je dan bellend de deur uit. 

Ik zou het wel meteen vandaag regelen. De komende dagen is de klantenservice voor dit soort zaken gesloten. 


Bedankt voor je reactie maar ik kan dus niet bellenâ€Ĥ Ook via wifi of voip van het werk kan ik helemaal niks. Ik had gehoopt op een medewerker die hier wat mee kon of via een chat oid


Je bent hier nooit meteen aan de beurt. Vaak pas na enkele dagen. Ik zou in jouw situatie vandaag nog een KPN-winkel bezoeken. 


Goedemorgen @Shane van Schoonhoven de simkaart wordt meestal 14 dagen na ontvangst automatisch geactiveerd, als je de simkaart al in de telefoon hebt zitten dan is het raadzaam om deze even volledig uit te zetten, 1 minuut te wachten en daarna weer op te starten. 
Â