Skip to main content

Exact hetzelfde probleem, registreren op het kpn netwerk lukt niet meer (alle checks en instelling zijn gecontroleerd) en geen internet / bellen is niet mogelijk.... What to do? Help?

 

Ter aanvulling: automatisch netwerk selecteren of handmatig het kpn netwerk selecteren werkt niet 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt (oorspronkelijk topic)

Hi @MJF, ik zie je simkaart actief staan sinds de 23e, het zou dus goed moeten gaan.

Ben je gewoon in Nederland of ben je ergens anders aanwezig? En wat is er de reden van dat je een nieuwe simkaart besteld hebt? Had je met de vorige ook geen verbinding?


Hi Maja, dank voor jouw antwoord. Het probleem doet zich voor sinds een werk of twee.... Gewoon in nl. ( en kort in Duitsland geweest) Ik heb een nieuwe besteld om te kijken of dit het probleem verhelpt. De nieuwe simkaart betreft een e-sim. Helaas is met de e-sim ook niet het probleem verholpen. Voorheen alle jaren bij kpn probleemloos verbinding met hét kpn netwerk ...


Hmm, dan stuur ik je nu even een nieuwe fysieke simkaart @MJF.

Als het daar óók niet mee lukt, kan je die simkaart in ieder geval testen in een ander toestel, om uit te sluiten of daar misschien iets mis mee gaat. Vanaf onze kant staat alles in ieder geval goed, dus ik kan niet iets anders testen of proberen om je weer in de lucht te krijgen. De nieuwe simkaart zal morgen bezorgd worden, laat je weten of het daarmee wel weer goed gaat?


Heb je de simkaart inmiddels ontvangen en getest @MJF? Ben benieuwd naar je bevindingen!


Hi Maja,  zelfs de kpn winkel heeft meegeholpen, maar de simkaart is niet het probleem...maar de telefoon zelf. Ter reparatie aangeboden aan het Samsung service centre....kosten ruim 850 euro.........(oorzaak blijft onduidelijk voor een tel. van slechts 1 jaar oud)).


Ah toch de telefoon dus, wat zuur ☹️

Ik hoop dat ze bij Samsung snel kunnen achterhalen wat het probleem is én dat dit toch binnen de garantie blijkt te vallen!


.

Buiten de garantie omdat eerder door derden de tel. is open gemaakt ....helaas de aanschaf nodig van een nieuwe Samsung s23 Ultra....zuur


Dat is echt niet zo leuk 😑 Hopelijk houdt het nieuwe toestel het een stuk langer vol!


Reageer