Skip to main content

Ik ben in het buitenland(Duitsland), ik heb bereik en internet werkt, maar ik kan niet bellen of gebeld worden. Als iemand me belt gaat hij meteen naar voicemail.

 

In een kpn shop hebben mensen er al eens naar gekeken en vonden toen niets. Uit voorzorg is toen mijn sim vervangen. Dat heeft blijkbaar niet geholpen.

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft. 

Hi @Ard25, welkom hier. 

Als je internet hebt dan ben je in ieder geval verbonden. Welke melding krijg je te horen als je iemand probeert te bellen? Zou je ook handmatig andere netwerken willen proberen om te kijken of het dan lukt?

Ik hoor graag van je. 


Ik ben in het buitenland(Duitsland), ik heb bereik en internet werkt, maar ik kan niet bellen of gebeld worden. Als iemand me belt gaat hij meteen naar voicemail.

 

In een kpn shop hebben mensen er al eens naar gekeken en vonden toen niets. Uit voorzorg is toen mijn sim vervangen. Dat heeft blijkbaar niet geholpen.

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft. 

Duitsland is best groot hoor. Beter wat exacter je locatie aangeven. Aan de grens met Nederland is het bereik met een KPN mobiel abonnement al jaren een ramp. Krijg je altijd het advies om een ander netwerk te proberen, maar als na zoveel maal melding dit bij KPN nog steeds niet bekend is, Dan geven veel mensen het op om het te melden. 


Bij de grens is bekend idd. Ik zat in het centrum van Stuttgart. Mijn collega's hadden wel bereik. 


Bij de grens is bekend idd. Ik zat in het centrum van Stuttgart. Mijn collega's hadden wel bereik. 

Dan is mijn advies voor de volgende keer om in de instellingen handmatig andere netwerken te proberen tot je de juiste vindt.