Skip to main content

Hallo,

 

Ik kan ineens niet meer inloggen op mijn account. Als ik een nieuw wachtwoord aanvraag, krijg ik daarvan geen e-mail.

 

Daarnaast heb ik mijn simkaart er even uitgehaald en weer opnieuw ingedaan. Bij het intoetsen van mijn simcode kreeg ik drie keer een foutmelding. Ik heb de pukcode niet bij de hand (en kan deze sowieso niet per sms ontvangen, gezien mijn simcard het niet doet).

 

Graag assistentie. Ik zit in het buitenland, dus kan jullie per telefoon niet bereiken.

 

groet,
Ellen

Hallo @EP1985 

 

Op deze pagina kan je de pukcode ook zonder KPN ID opvragen: https://www.kpn.com/service/mobiel/pukcode.htm


Hoi @EP1985 
Je kunt de KPN vanuit het buitenland bereiken met nummer +316 1200 1200
 


Dankjewel.

 

bellen lukt me niet helaas, omdat ik mijn simcard niet kan gebruiken. Ik probeer een nieuwe kpn id te maken om in te loggen op de link die je deelt. Zonder kpn id kom ik er niet in.

 

idealiter zou ik even contact hebben per mail of whatsapp met kon direct. Is dat ook een mogelijkheid?


Welk account kunt U niet meer inloggen? Het kpn account maakt gebruik van hetzelfde wachtwoord en gebruikersnaam als op dit forum.


Hallo KPN,

 

ik heb nu echt wel dringend hulp nodig. Inmiddels heb ik mijn pukcode gevonden en ingevoerd. Ook nu weer krijg ik een foutmelding. Ik loop dus helemaal vast.

 

ik zit in het buitenland. Kunt u contact met mij opnemen via de mail *********@******@*** of via whatsapp op 06-********

 

dankjewel.


Admin: privégegevens verborgen. Deel gegevens nooit openbaar op internet


Welk account kunt U niet meer inloggen? Het kpn account maakt gebruik van hetzelfde wachtwoord en gebruikersnaam als op dit forum.

Ik kan inmiddels inloggen weer en heb mijn pukcode. Die heb ik ingevoerd, toen een nieuwe pincode aangemaakt en dan krijg ik opnieuw een foutmelding. 


Kpn gaat U niet bellen, daarvoor moet je echt zelf naar ze bellen. Wat is de foutcode en waar probeer je in te loggen?


https://webmail.kpnmail.nl

Kunt U hier wel inloggen desnoods met een tablet of pc?

 


Kpn gaat U niet bellen, daarvoor moet je echt zelf naar ze bellen. Wat is de foutcode en waar probeer je in te loggen?

Maar het probleem is dat ik niet kan bellen, omdat mijn simcard het niet doet. Dus ja… geen idee wat ik nu moet doen. Ik kan inloggen, ik heb mijn pukcode. Het probleem is dat als ik die invoer, er een foutmelding komt. 
 

ik heb een esim van een Spaanse aanbieder in mijn telefoon, daarmee heb ik nu internet. Mijn kpn kan ik niet meer inschakelen.


Kpn gaat U niet bellen, daarvoor moet je echt zelf naar ze bellen. Wat is de foutcode en waar probeer je in te loggen?

Maar het probleem is dat ik niet kan bellen, omdat mijn simcard het niet doet. Dus ja… geen idee wat ik nu moet doen. Ik kan inloggen, ik heb mijn pukcode. Het probleem is dat als ik die invoer, er een foutmelding komt. 
 

ik heb een esim van een Spaanse aanbieder in mijn telefoon, daarmee heb ik nu internet. Mijn kpn kan ik niet meer inschakelen.

Dankjewel trouwens voor het meedenken!


En als je de eSIM even uitschakelt en dan de simkaart van kpn opnieuw gaat proberen te activeren. 


En als je de eSIM even uitschakelt en dan de simkaart van kpn opnieuw gaat proberen te activeren. 

Dat heb ik inderdaad net even gedaan. Hij pakt hem dan wel nu, maar zonder bereik. Hiervoor kon ik ook schakelen tussen beiden simcards, maar dat is nu ook niet meer zo.

 

er lijken vreemde dingen te gebeuren.

 

 


@EP1985, jouw KPN simkaart werkt dus weer. Dat is goed. Alleen nu heb je geen netwerk. Heb je de tips voor geen netwerk al eens doorlopen? Lukt het dan om een netwerk te krijgen?


Het is gelukt uiteindelijk! Ik heb mijn telefoon even opnieuw aan gedaan.

Dank voor jullie meedenken!


Nou helemaal top!

Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan vooral weten.