Skip to main content

Beste heer/mevrouw 

Ik kreeg gisteren een bericht dat ik gisteren moest betalen dat had ik toen gedaan alleen gelijk ideal en zonder het via uw site te doen nu wordt ik wakker en kan ik alsnog niks hoe kan dat

Beste heer/mevrouw 

Ik kreeg gisteren een bericht dat ik gisteren moest betalen dat had ik toen gedaan alleen gelijk ideal en zonder het via uw site te doen nu wordt ik wakker en kan ik alsnog niks hoe kan dat

Hallo @Jeremy koster , het beste kun je even bellen via 0800 0402 en vragen naar de afdeling collections.

Succes.

 


Beste @JanD 

Bellen kan ik niet meer hij geeft aan door administratieve redenen te zijn geblokeerd daarom vraag ik het via hier want kan helaas niks meer maar alsnog bedankt voor uw hulp

 


Beste @JanD 

Bellen kan ik niet meer hij geeft aan door administratieve redenen te zijn geblokeerd daarom vraag ik het via hier want kan helaas niks meer maar alsnog bedankt voor uw hulp

 

Hallo @Jeremy koster , ik ging er vanuit dat je ook een vaste telefoon hebt. Geen familie binnenshuis met een mobiel die je even mag gebruiken?

 


Hallo @Jeremy koster

Het is natuurlijk heel vervelend als je niet kan bellen. Zodra de betaling is verwerkt zou je weer moeten kunnen bellen, ben je inmiddels weer bereikbaar?