Skip to main content

Het verbaast mij en KPN kan hier geen antwoord op geven.
Ik ga overstappen met me mobile naar Odido nu heb ik gewoon mijn contract datum opgegeven.
30 Okt. 

één van de 2 partijen heeft nu de overstap op 17 Okt. gezet.
KPN rekent nu €15,49 voor die paar dagen terwijl het een abonnement is van €10,- 
Aan de telefoon snapte hij het ook niet.

Misschien rekenen ze er ook nog een maand opzegtermijn bij?

Een mobiel abonnement bij KPN voor 10 euro. Wat is dat dan voor abonnement? Ik wist niet dat KPN een abonnement heeft voor deze prijs?

Het is een heel oud abonnement.

Het is een heel oud abonnement.

En dus via de jaarlijkse inflatiecorrectie inmiddels heel duur geworden lijkt me? Als het nu 10 euro is, hoe goedkoop moet het dan wel niet geweest zijn toen je het afsloot? 

Hi @Alex222, ik leg dit graag uit. 

Het gaat hier om een nummerportering wat dus inhoudt dat dat de overstap geregeld wordt door je nieuwe provider. De nieuwe provider geeft een datum door aan de oude provider, in dit geval Odido aan ons. Wij hebben als datum 17 oktober ontvangen, dit lees je ook in de e-mail van 14 oktober. Hier hebben wij geen invloed op, de nieuwe provider zet dit namelijk in werking. 

Het enige wat je kan doen is vandaag nog contact opnemen met Odido om dit te verplaatsen, anders wordt morgen het nummer door Odido overgenomen en is dit te laat. Hopelijk ben je nog op tijd. 

Hi naam genoot, @Alex van KPN ,

Ik ging er vanuit dat Odido de contract datum opvraagt en deze stroomlijnt.
Net zoals Glasvezel daar kan het schijnbaar wel.
Odido gaat de overstap op 31ste doen daarover heb ik meteen gebeld.

Maar het voelt wel als een trap na van KPN.
En ik ben eigenlijk fan van KPN echter koppelen ze alle voordelen aan je Internet abonnement. 

Ha, naamgenoot. Ik zag het helemaal over het hoofd. 

Ik kan je verzekeren dat dit geen trap na is. Het is een volledig geautomatiseerd proces namelijk, we hebben hier dus niet iemand die heel rancuneus nog een boete invoert. ;) 

Fijn dat je nog fan van ons bent en dat het nu gelukt is met Odido, wie weet mogen we je in de toekomst nog welkom heten als er een abonnement is dat bij je wensen past. 

Reageer