Skip to main content

Hallo,

Sinds 6 juli is mijn tmobile abonnement overgezet naar een Galaxy A54 met Esim kpn

Alles was netjes geleverd door kpn.

Zoals vele heb ik ook de problemen met het installeren van de esim, en ik heb alles geprobeerd, contact gehad met de kpn helpdesk, dit forum uitgespit maar niets werkt.

Ik krijg continue de oeps melding.… waar ik een beetje gek van word.

Momenteel zit ik voor 3 weken in Frankrijk, dus naar een kpn winkel toe kan pas als ik mijn eerste maand betaald heb zonder dat ik er gebruik van gemaakt heb, toch zonde, het werkt voor geen meter dus dat esim, gezien de problemen hier op het forum gemeld.

Kpn help me alstublieft want wat heb ik een spijt dat ik voor esim gekozen heb..

 

 

 

 

 

 

 

Hoi @Caro538, lekker in Frankrijk dus, maar helaas zonder werkende telefoon omdat de e-sim niet werkt. Je krijgt een foutmelding. Dat is niet fijn. Welke melding krijg je wanneer? Bij welke stap van het activeren? 

Al denk ik dat je beter een fysieke simkaart kan aanvragen. Deze wordt alleen naar jouw huisadres gestuurd. Dus op vakantie heb je daar niets aan. 


Heerlijk in Frankrijk, nu met de esim😂

Fysieke simkaart in Nederland geïnstalleerd via een oude telefoon van mijn dochter 

Zo kreeg ik de code om de esim te installeren en werkend te krijgen, dus opgelost 

Groetjes uit het hete Frankrijk 


Nou helemaal top! Heel veel plezier nog in Frankrijk!