Skip to main content

Ik heb sinds juni al problemen met mijn iPhone 11 de bekende 4g problemen en met bellen dat de tegenpartij mij niet hoort  

hiervoor heb ik een splinternieuw toestel van Apple gekregen helaas zelfde problemen.

juli kpn het probleem voorgelegd deze waren er mee bezig maar dit kon even duren.

na een maand heb ik een leentoestel iPhone 15 genomen aan gezien ik de problemen spuugzat was.

kpn wil mijn iPhone 11 problemen niet meer oplossen zij zeggen dat ik geen problemen meer heb. Ik heb alles uitgelegd dat ik tijdelijk een ander toestel heb, kpn zegt u hebt geen probleem meer punt uit.

Hoi @Robert ver, welkom op de community. Als die iPhone 15 een leentoestel is, is dat niet jouw toestel natuurlijk. Heb je de bewuste iPhone 11 nog wel? Als dat zo is kan je dat het beste opnieuw aangeven, als je ticket daarvoor nog loopt kan dat via die weg, en anders kan je het beste een nieuw ticket aan laten maken via de telefonische collega's. Dat kan het makkelijkste via een terugbelafspraak.

Uiteraard heb ik de iPhone 11 nog.

Ik heb meerdere malen met kpn gebeld denk nu intussen 8 x word gewoon van het kastje naar de muur gestuurd.

er is meerdere malen gezegd dat ik terug gebeld zou worden wat nog nooit gedaan is.

Als ik vraag of ik een leidinggevende aan de telefoon kan krijgen omdat ik alleen maar te horen krijg dat ze het doorzetten waar je dus nooit meer iets van hoort  is dit helaas niet mogelijk.

ik heb sterk het vermoeden dat kpn dit net zo lang volhoud tot ik de handdoek in de ring gooi en mijn abonnement opzeg zodat ze geen verantwoordelijkheid meer hoeven te nemen. 

Als je nog een open ticket hebt zal er naar aanleiding daarvan nog contact worden opgenomen. Een leidinggevende spreken is niet nodig, die heeft daarover geen andere informatie dan de medewerker die je spreekt. Naar aanleiding van het ticket kan er wel inhoudelijk meer over gezegd worden. De vraag is dus vooral of je nog een ticket open hebt staan, weet je of dat het geval is?

Reageer