Skip to main content

Waarschijnlijk al sinds lange tijd (ik vermoed na de overstap van en oud-Telfort abonnement naar een KPN-abonnement) krijg ik geen sms-meldingen meer van voicemailberichten. Ook mijn welkomstboodschap is gewijzigd. 

 

De welkomstboodschap kan ik nog wijzigen, maar de meldingen komen maar niet binnen, wat is ik verander in de instellingen in het menu van de voicemail. Ik heb hiervoor verschillende topics bekeken, die me ook niet verder helpen. Een telefoonnummer van de klantenservice kan ik niet vinden. 

 

Ik heb een Android-telefoon.

Hallo @Krismar, maak je toevallig gebruik van Visual Voicemail? Als je Visual Voicemail gebruikt, ontvang je namelijk geen sms’jes meer. Wel krijg je dan een notificatie van de app dat er een nieuwe voicemail is.

Of misschien zijn de notificaties dan een keer uitgezet. Je kunt deze zelf weer aanzetten.

 

Hoe stel ik een 'Notificatie' in?

  1. Ga naar het 'hoofdmenu' Toets 2 voor 'Instellingen'
  2. Toets 4 voor 'Notificatie'
  3. Toets 1 voor 'Notificatie-instellingen'

 

Het kan soms helpen om deze even uit te zetten en weer aan.

 

Admin: extra informatie toegevoegd


Hallo @Denise_ , nee, ik maak geen gebruik van Visual Voicemail. Ik krijg nu dus geen enkele melding van de voicemails.


Dat is wel bijzonder. Mogelijk zijn de notificaties dan een keer uitgezet. Je kunt deze zelf weer aanzetten.

 

Hoe stel ik een 'Notificatie' in?

  1. Ga naar het 'hoofdmenu' Toets 2 voor 'Instellingen'
  2. Toets 4 voor 'Notificatie'
  3. Toets 1 voor 'Notificatie-instellingen'

Zoals beschreven in mijn eerste post heb ik dat meerdere malen geprobeerd. Wat is het nummer van de klantenservice? Ik wil graag dat dit wordt opgelost.


Ik snap dat je het graag opgelost wilt hebben. Werkt het ook niet als je de notificaties eerst even uitzet in het menu? En dan vervolgens weer aan zet?

De telefonische klantenservice is te bereiken op 0800 0402.