Skip to main content
Vraag

Ik krijg geen SMS om verlengaanbod te kunnen bekijken

• February 20, 2026
  • 5 reacties
  • 40 keer bekeken

Ik probeer nu al weken me verlengaanbod te bekijken maar ik krijg maar geen sms om hierin te komen. Bellen is geen optie om dingen te regelen.

Ik wil graag via de site kijken wat ik aan verlengaanbod krijg. 

Hoe kan dit opgelost worden

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 20, 2026

Hallo ​@Adnil1988 ,

Je kunt dit bekijken via MijnKPN. Je post dit bericht in de rubriek “mobiel”. Bij mobiele abonnementen betaal je bij een verlenging precies hetzelfde als nieuwe klanten. 

Overigens is verlengen niet verplicht. Je kunt ook jouw oude abonnement ongewijzigd laten doorlopen. Je kunt het abonnement na de einde contractdatum voortaan ook opzeggen rekening houdend met één maand opzegtermijn.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 20, 2026

Ik kom daar niet verder helaas.

Je moet een code ontvangen maar die krijg ik niet. Bellen kan ik niet, kan alleen online dingen regelen

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 20, 2026

Ok ​@Adnil1988 ,

Kun je wel gebeld worden? 

Maak dan online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

En tenslotte kun je ook jouw abonnement verlengen in een KPN-winkel. Neem dan wel jouw ID-bewijs mee.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hoi ​@Adnil1988, welkom bij de community en leuk dat je ons hebt gevonden! 😊 Wat vervelend dat je geen sms ontvangt om je verlengaanbod te bekijken, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Er zijn een paar dingen die je alvast kunt controleren:

• Klopt het telefoonnummer dat bij KPN bekend is?
  • Heb je misschien een blokkade op KPN sms’jes aanstaan?

Het kan ook zo zijn dat de sms binnen komt in de spam. Controleer daarom ook jouw spam folder. Dit doe je zo:

Op Android:

1. Open de Berichten app.
  2. Klik rechtsboven op jouw profielfoto.
  3. Ga naar ‘Spam en geblokkeerd'.
  4. Controleer of de sms van KPN hier tussen staat.

Op iOS:

Heb je op jouw iPhone ingesteld dat onbekende afzenders gefilterd worden? Volg dan de onderstaande instructies. Anders hoef je niks te doen.

1. Open de Berichten app.
  2. Klik linksboven op ‘Filters'.
  3. Kies voor alle berichten of onbekende afzenders.
  4. Controleer of de sms van KPN hier tussen staat.

Je kunt ook proberen het aanbod via de MijnKPN app te bekijken. Vaak staat je verlengaanbod daar gewoon klaar onder ‘Makkelijk aanpassen’ wanneer je op je product klikt. Het is daarbij wel belangrijk dat je KPN ID goed gekoppeld is aan je abonnement.

Blijft de sms toch uit? Dan kun je het beste even een belafspraak maken (indien dit wel lukt). Dan kan er met je meegekeken worden naar het verlengaanbod of eventueel kijken waar het mis gaat betreft het sms'je!

Laat je vooral even weten of het gelukt is? Dan denken we graag verder met je mee!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 26, 2026

Ok ​@Adnil1988 ,

Kun je wel gebeld worden? 

Maak dan online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

En tenslotte kun je ook jouw abonnement verlengen in een KPN-winkel. Neem dan wel jouw ID-bewijs mee.

@Adnil1988 

Is het verlengen al gelukt?