Skip to main content
Antwoord

Ik ontvang al 2 jaar geen sms van KPN met verificatiecodes

• August 13, 2025
  • 5 reacties
  • 79 keer bekeken

Ik ontvang al 2 jaar geen sms van KPN om in te loggen met verifcatie code

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@Eja1155, dat is inderdaad lastig. Helemaal nu tweestapsverificatie verplicht is. 

Controleer eerst of je het juiste mobiele telefoonnummer hebt opgegeven in MijnKPN. Ga naar profiel > account > inloggegevens > extra veilig inloggen. Controleer of deze aanstaat en of het telefoonnummer juist is.

Als dit klopt, dan kan het zijn dat de verificatie sms binnen komt in de spam. Controleer daarom ook jouw spam folder. Dit doe je zo:

Op Android:

1. Open de Berichten app.
  2. Klik rechtsboven op jouw profielfoto.
  3. Ga naar ‘Spam en geblokkeerd'.
  4. Controleer of de verificatie sms van KPN hier tussen staat.

Op iOS:

Heb je op jouw iPhone ingesteld dat onbekende afzenders gefilterd worden? Volg dan de onderstaande instructies. Anders hoef je niks te doen.

2. Klik linksboven op ‘Filters'.
  3. Kies voor alle berichten of onbekende afzenders.
  4. Controleer of de verificatie sms van KPN hier tussen staat.

Kom je er zo uit?

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 13, 2025

Beste ​@Eja1155 , wat is je vraag?

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 15, 2025

Hi ​@Eja1155, dat is inderdaad lastig. Helemaal nu tweestapsverificatie verplicht is. 

Controleer eerst of je het juiste mobiele telefoonnummer hebt opgegeven in MijnKPN. Ga naar profiel > account > inloggegevens > extra veilig inloggen. Controleer of deze aanstaat en of het telefoonnummer juist is.

Als dit klopt, dan kan het zijn dat de verificatie sms binnen komt in de spam. Controleer daarom ook jouw spam folder. Dit doe je zo:

Op Android:

2. Klik rechtsboven op jouw profielfoto.
  3. Ga naar ‘Spam en geblokkeerd'.
  4. Controleer of de verificatie sms van KPN hier tussen staat.

Op iOS:

Heb je op jouw iPhone ingesteld dat onbekende afzenders gefilterd worden? Volg dan de onderstaande instructies. Anders hoef je niks te doen.

2. Klik linksboven op ‘Filters'.
  3. Kies voor alle berichten of onbekende afzenders.
  4. Controleer of de verificatie sms van KPN hier tussen staat.

Kom je er zo uit?

• Auteur
  • August 15, 2025

Hi Denise , bedankt voor je reactie , ik krijg bij het inloggen met de Windows laptop geen verificatiecode via mijn telefoon, wel van andere  bedrijven maar van KPN nog steeds NIET ??

fijn Weekend , groetjes Erna

• August 15, 2025

Hi Denise , bedankt voor je reactie , ik krijg bij het inloggen met de Windows laptop geen verificatiecode via mijn telefoon, wel van andere  bedrijven maar van KPN nog steeds NIET ??

fijn Weekend , groetjes Erna

Als het goed is krijg je te zien naar welk nummer die code wordt gestuurd, de laatste cijfers zouden zichtbaar moeten zijn kloppen die met jouw nummer?

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoe bedoel je dit precies, ​@Eja1155?

Als je een verificatiecode nodig hebt voor het inloggen op Windows, dan zou je deze code krijgen van Microsoft, niet van KPN. Of bedoel je dat je geen verificatie sms krijgt als je probeert in te loggen op MijnKPN op jouw Windows laptop? In dit laatste geval raad ik je aan de tips uit mijn eerste bericht op te volgen.