Skip to main content
Antwoord

ik ontvang geen sms of e-mail in het buitenland

• December 27, 2023
  • 2 reacties
  • 830 keer bekeken

Ik ben op dit moment in het buitenland, en ik heb hiervoor een databundel buiten de EU aangeschaft. Ik heb netwerkbereik en mijn internet werkt ook. Ik kan alleen geen sms ontvangen. Versturen lijkt wel te lukken. Ook ontvang ik geen e-mail en kan ik geen e-mail verzenden. Ik had exact ditzelfde probleem 2 jaar geleden ook toen ik ergens anders buiten Europa op vakantie was. In mijn telefoon zit ook een e-sim van mijn werk, die is van Vodaphone. Met die simkaart heb ik geen problemen met het onvangen van sms-en en e-mails. Waar kan dit aan liggen?

Beste antwoord door Tas M

Dat zou aan het automatisch geselecteerde netwerk kunnen liggen, als je handmatig een ander netwerk selecteert lukt SMS ontvangen en mailen dan wel?

Goedemorgen GeSp,

Bedankt voor je uitleg. Zojuist geprobeerd, en nu lukt het inderdaad wel!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• December 28, 2023

Hallo @Tas M 

Dat zou aan het automatisch geselecteerde netwerk kunnen liggen, als je handmatig een ander netwerk selecteert lukt SMS ontvangen en mailen dan wel?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • December 28, 2023

Goedemorgen GeSp,

Bedankt voor je uitleg. Zojuist geprobeerd, en nu lukt het inderdaad wel!