Skip to main content

Ik vernieuw mijn abonnement en bestel het toestel in de KPN winkel in de Hoogstraat 2, 2801 HH Gouda.

Deze wordt keurig geleverd en maandag kon ik de gegevens invullen voor de A8 tablet.

Krijg ik vanochtend de melding u valt helaas niet binnen de voorwaarden voor de tablet want de KPN winkel doet niet mee aan de actie? Terwijl dit in de winkel bij elke S serie Samsung en de Flip/Fold staat?

Wat is dit? We mogen het toestel binnen 14 dagen terug brengen als het niet bevalt, en geloof mij vrij, dat doet ie opeen niet meer.

Het is een aktie van Samsung. Heb je die al gebeld? 


In de voorwaarden staat inderdaad een interessant deel, waardoor je niet in aanmerking zou kunnen komen.


Terwijl in deze winkel deze actie bij elk S toestel gepromoot wordt?


Hoi @Fortuna-Redux. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je dit bericht terug hebt gekregen vanuit Samsung. Heb je het op deze pagina aangevraagd? Volgens mij kom je hier wel voor in aanmerking. Je kan het beste even terug gaan naar onze KPN Winkel, dan kunnen mijn collega's uitzoeken of jouw aanvraag terecht of onterecht is afgewezen. Deze actie loopt via Samsung zelf, zoals Joep1965 hierboven al aangeeft. Ik kan je helaas zelf niet verder helpen hierin.