Skip to main content

Ben ruim 4 weken gebeld met belofte dat mij Iphone11 omgeruild werd. Omdat ik bereikbaar wil zijn omdat het niet zo goed gaat met mijn moeder en ze mij al een keer niet konden bereiken zou er spoed achter gezet worden. Ook bij bezoek aan verpleegtehuis kan ik mijn auto niet meenemen, omdat de parkeerapp het op de iphone 11 het biet doet vanwege geen bereik. Maar helaas, nog steeds niets gehoord. Als goede klant van KPN met telefonie, internet en TV voelde ik mij ook vandaag weer letterlijk in de kou gezet toen ik onbereikbaar was (en dat al sinds eind van de zomer). Is er enig zicht op eindelijk de toegezegde oplossing. Wordt er een beetje moedeloos van.

We gaan voor jou uitzoeken wat de status is, @mallint. We hebben navraag gedaan en het wachten is op een terugkoppeling. We laten het hier in je topic weten, zodra wij een terugkoppeling hebben.


Helaas nog steeds heen terugkoppeling. Nieman bij KPN die enige informatie heeft. Telefonisch onbereikbaar, wachttijden can meer dan 30 minuten elke dag… is het echt zo moeizaam een probleem wat nu bijna een half jasr duurt (!!!) op te lossen???


Helaas heb ik ook nog geen informatie 😞. Ik ga er opnieuw voor je achteraan.


Verbaasd mij niks dat jullie ook niets horen. Je komt er niet door bij KPN. Telefonisch onbereikbaar want na 10 minuten wachttijd wordt verbinding verbroken en zegt de stem dat je nummer is herkend en men terugbelt, maar dat gebeurd nooit. Klacht ingediend, terug gebeld, maar deze afdeling zegt hier niet over te gaan en geeft mij een telefoonnummer dat ook niet bereikbaar is vanwege enorme drukte. Echt hopeloos begint het te worden. Beloof dan 6 weken geleden niet aan mij dat het binnen 4 weken opgelost wordt. Met de feestdagen periode in het vooruitzicht denk ik dat ik maar voorlopig nergens meer op reken. Dat het druk is en dit een groot issue is kan ik begrijpen, maar dat het zo moeilijk is hier transparant over te communiceren en als KPN je klanten een klein beetje op de hoogte te houden vind ik voor zo’n organisatie best een beetje triest. 


@Marcia_ Weet jij misschien al wat meer. Ik bel elke dag KPN, maar er wordt gewoon niet opgenomen omdat alle medewerkers in gesprek zijn. Bandje zegr: uw nummer is vastgelegd, u wordt teruggebeld, maar ik hoor niks. 


Is er iemand die het wel gelukt is om contact te krijgen met het nummer vsn KPN *** die ik moet bellen voor meer info? Er wordt niet opgenomen en je wordt ook niet teruggebeld zoals de stem op bandje beloofd. 

 

Admin: telefoonnummer verwijderd


Beste @mallint, heel jammer dat het nog niet gelukt is! Het bellen naar die collega's heeft niet zoveel zin denk ik. Ik hoop dat jouw gegevens al doorgestuurd zijn naar de afdeling die de verzending afhandelt. Maar ik vind het heel vervelend dat je nog steeds niets hebt gehoord en ga er natuurlijk voor je achteraan. 


Helaas, ruim twee weken verder. Op 22 december eindelijk iemand gesproken en die zou het zo snel mogelijk oplossen, maar nog altijd inmiddels al ruim half jaar nauwelijks bereikbaar en geen 4G internet buitenshuis. Al een half jaar wachten op een oplossing 😭😭😭😭


Heeft iemand jou gebeld op 22 december? Hoe ging dat gesprek?


Gesprek ging prima. Zou binnen 2 weken eindelijk opgelost worden beloofden ze. Helaas…


Het is verschrikkelijk. Idem ervaringen als jij gehad. 11 nov gebeld dat er binnen 4 weken een iPhone 12 zou zijn. Dat heeft 8 weken geduurd. Medewerkers zijn zowel online als telefonisch zeker vriendelijk is mijn ervaring, maar zij kunnen niets doen. Kpn heeft dit proces heel slecht ingeregeld en had het compleet anders moeten aanpakken. Ik hoop dat je snel je telefoon hebt. 


Wat rot dit, @mallint. Dan gaan we dit natuurlijk opnieuw uitzoeken. Kan jij het imei-nummer van jouw iPhone 11 in de ‘persoonlijke opmerkingen’ zetten en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt? Dan ga ik er achteraan. 


Dank je wel Marcia voor je snelle reactie. Heb het IMEI nummer erin gezet. 


Jij ook bedankt! Ik ben er net achteraan gegaan en hou je op de hoogte. 


Hi. Is er al wat meer bekend? Helaas bijna weer een week voorbij  

Michel. 


Hallo @mallint, gisteren heeft onze logistieke partner laten weten dat het toestel verstuurd gaat worden. Uiterlijk halverwege volgende week zou je dan eindelijk maar toch een iPhone 12 mogen verwachten. 


Super bedankt voor deze positieve update….


Beste @Jeroen_dB. Was erg blij met je antwoord vorige week, maar heb nog niets vernomen dus vrees een beetje dat het deze week niet komt. 


Helaas. Geen taal noch teken van KPN of logistieke partner. Zal hopelijk niemand verbaasd zijn dat ik als jarenlange trouwe KPN klant (mobiel, internet en TV) zeer teleurgesteld ben in wat mij (ons) dit half jaar is overkomen en dat er ondanks vele beloften voor mij nog steeds geen oplossing is. 


Wat vervelend. Maar gelukkig is er bij jou beweging. Die van mij is begin nivember al toegezegd maar ondanks vele belletjes en 12 weken later nog niets gehoord. Volgens KPN zou hij deze week komen. 😭


Admin: bericht verplaatst naar je eigen topic


Nee, hoor daar zijn we niet verbaasd over: zouden we zelf ook zijn.

Ik heb je een privébericht gestuurd met de mogelijkheid om zelf rechtstreeks contact op te nemen met onze logistieke partner. Ik ga er vanuit dat zij jou een concrete update kunnen geven en het ook voor jou opgelost gaat worden.


Oplossing was toegezegd op korte termijn, maar nog niets gehoord. Hopelijk komende week… Inmiddels wel 23 weken verder… 


Hoi, 

 

hier hetzelfde geval, vaak gebeld, maar geen terugkoppeling gekregen. Opnieuw mijn imei nummer doorgegeven bij het bekende 088 nummer. Daarna is het stil bij jullie!
 

ik ben behoorlijk teleurgesteld in de afhandeling van de toegezegde omruiling. Het kan lijkt mij niet lastig om even een mailtje te sturen naar je klant.

 

kpn wanneer komt de oplossing??? Want ik ben sinds juli slecht bereikbaar.
 


Tja @micF eens. Ik heb echt al zoveel keer gebeld en zoveel keer toezegging gehad dat het geregeld wordt. Maar telkens zonder enig resultaat helaas. Ze geven bij KPN wel zelf toe dat er heel veel is mis gegaan en heb ook tot eind november alle begrip ervoor gehad maar morgen is het februari en inmiddels half jaar na mijn eerste melding….


@mallint jep, we wachten maar weer even. Gelukkig zonder vreselijk kpn wachtmuziekje 🤣

 

Zou fijn als een kpn medewerker dit op pakt @Shyrin_Â