Skip to main content

Ben ruim 4 weken gebeld met belofte dat mij Iphone11 omgeruild werd. Omdat ik bereikbaar wil zijn omdat het niet zo goed gaat met mijn moeder en ze mij al een keer niet konden bereiken zou er spoed achter gezet worden. Ook bij bezoek aan verpleegtehuis kan ik mijn auto niet meenemen, omdat de parkeerapp het op de iphone 11 het biet doet vanwege geen bereik. Maar helaas, nog steeds niets gehoord. Als goede klant van KPN met telefonie, internet en TV voelde ik mij ook vandaag weer letterlijk in de kou gezet toen ik onbereikbaar was (en dat al sinds eind van de zomer). Is er enig zicht op eindelijk de toegezegde oplossing. Wordt er een beetje moedeloos van.

Vandaag weer gebeld met bekende 06-nummer. Er zijn geen Iphones genoeg voor de omruiling op dit moment, vandaar dat het allemaal zo traag gaat. Advies wat ik kreeg: afwachten. Waarom hierover geen info van KPN kant, maar altijd zelf maar weer bellen….


wat een geweldige communicatie weer! Is toch niet zo moeilijk om je klanten te informeren!!!

 

goede tip: maak dan de aanschaf waarde van zo telefoon over. Kunnen we hem zo bij de amac zelf bestellen…


Weer een week verder. Sinds augustus nagenoeg geen bereik, dus nog een week en dan zijn we echt een half jaar verder.  En er is wederom niemand die enige informatie kan geven. KPN moet zich helaas dood schamen. Gezien het feit dat ik vanwege privé situatie gewoon bereikbaar moet zijn ga ik zelf maar nieuwe kopen denk ik. 


Yes, zwaar bedroevend dit.

Ik heb inmiddels een andere aangeschaft. (refurbished)

Ga ze vanmiddag maar eens met een telefoongesprek vereren op het bekende 088 nummer!

 

 


Hebben jullie al geprobeerd een klacht in te dienen? Bij mij was het na die stap (en net zolang wachten als jullie) binnen 2 weken geregeld (nadat ik er ook meer dan 10 op had gewacht…). De case werd door één iemand actief behandeld.

het hielp ook erg dat er dan een makkelijkere ingang is dan alleen de standaard klantenservice met lange wachttijd. 
 

tijdelijke oplossing kan ook een tijdelijk abo bij bv Ben zijn die je als tweede SIM gebruikt voor alleen data. Dan heb je in ieder geva FaceTime, whatsapp etc tot je beschikking om contact te hebben met de mensen om je heen. Heeft voor mij in ieder geval de pijn wat verzacht sinds september. 


Afgelopen zaterdag gebeld… mijnheer, u gaat hem echt deze week ontvangen… Helaas, 30 weken na de eerste klacht en 12 weken nadat ik gebeld ben dat hij binnen 4 weken bezorgd zou worden nog steeds niets gehoord. 


@mallint  Ik heb vandaag zowaar mijn nieuwe iphone 12 ontvangen. Eindelijk na 7 maanden! 

 


Dinsdag zou PostNL hem komen brengen. Meteen de slingers opgehangen thuis…. Alleen bezorging al 2x uitgesteld door PostNl. Nu komen ze vanavond volgens de app… Zou het dan toch nog goed komen na 7 maanden. @MicF gefeliciteerd 🥳🥳


Na 7 maanden is hij eindelijk geleverd. Zo’n 15 telefoontjes en al in november de melding dat hij onderweg was stond ineens vrijdagavond 24/2 ba drie uitgestelde leveringen door personeelsgebrek bij PostNL de bezorger op de stoep. KPN, super bedankt, maar bij een volgende storing meer uitleg van jullie aan je klanten en een snellere oplossing. Al vind ik de oplossing uiteindelijk wel super netjes.Â