Skip to main content

Ik heb nu al z6 maanden verbindingsproblemen en wacht inmiddels 10 weken op de iPhone 12 die ik binnen 4 weken geleverd zou krijgen 

WAAROM KRIJG IK GEEN DUIDELIJKHEID? EN WAAROM BLIJVEN JULLIE MIJ AAN HET LIJNTJE HOUDEN?

IK WORD HIER ZIEK VAN EN IK GA HEEL SNEL MIJN ABBO OPZEGGEN WANT IK BETAAL AL 6 MAANDEN VOOR NIKS!!!

Hallo @Serj, ik kan me goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Je wacht ook al een hele tijd! Dan is het echter nog niet nodig om alles in hoofdletters te typen hier op het forum. 
Ik wil graag voor je kijken naar de status van jouw iPhone 12. Zou je jouw profiel in willen vullen? Als je dat namelijk gedaan hebt, kan ik voor je op onderzoek uit. 


Hallo Jeroen,

 

ik heb mijn profiel ingevuld, ik hoop dat je begrijpt dat de frustraties hoog zijn omdat ik echt heel lang wacht en het niet begrijp waarom men mij niks kan vertellen.


Hoi @Serj . Ik lees in de notities dat jij het directe nummer van de logistieke collega's hebt gekregen. Wat zeggen ze daar over deze kwestie? Ik wil je adviseren om toch dat nummer te bellen want dat is de meest directe lijn. 


Hallo Erwin,

 

als je de notities verder leest dan zie je ook dat het nummer nooit werkt. Ik probeer namelijk al meerdere weken dat nummer te bereiken.


Ik ga navraag voor je doen @Serj. Zodra we wat horen, laten we jou dat ook weten. 


Dankjewel Jeroen


Bij mij is de “aanvraag” voor de iPhone 12 inmiddels 3x gedaan, bel ik ze gister op, zegt mevrouw: heel vreemd maar uw naam staat niet op de lijst. Dit is om ziek van te worden. Inmiddels gaan we naar maand 8 dat ik mijn rekening voor niks betaal en geen bereik heb. En duidelijkheid heb ik nog steeds niet gekregen. 
Het word tijd voor een nieuwe abonnement ergens anders.