Skip to main content
Beantwoord

Ik wil een nieuwe SIM aanvragen maar heb geen toegang meer tot mijn nummer

• August 6, 2025
  • 3 reacties
  • 87 keer bekeken

Hoe kan ik een nieuw e sim aanvragen als ik geen toegang meer heb tot mijn telefoonnummer? Oude sim is geblokkeerd( vorige provider) en de nieuwe fysieke simkaart is kwijt.

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Zowi 

Welkom op de community van KPN.

Gelukkig is er een goede oplossing voor jouw probleem.
Je kunt namelijk zelf een nieuwe eSIM aanvragen, door middel van een iDEAL betaling van 1 cent met het bankrekeningnummer waarmee je maandelijks de KPN facturen betaald.
Na het betalen van 1 cent, kun je probleemloos een nieuwe eSIM activeren op je smartphone.

Klik op de volgende link, en je komt direct uit op de pagina waar je de eSIM kunt aanvragen:

E-sim installeren en activeren met iDEAL betaling

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Zowi 

Welkom op de community van KPN.

Gelukkig is er een goede oplossing voor jouw probleem.
Je kunt namelijk zelf een nieuwe eSIM aanvragen, door middel van een iDEAL betaling van 1 cent met het bankrekeningnummer waarmee je maandelijks de KPN facturen betaald.
Na het betalen van 1 cent, kun je probleemloos een nieuwe eSIM activeren op je smartphone.

Klik op de volgende link, en je komt direct uit op de pagina waar je de eSIM kunt aanvragen:

E-sim installeren en activeren met iDEAL betaling

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 6, 2025

Top dankjewel! Ik had het al geprobeerd via de app, maar daarbij zou ik met mijn telefoonnummer moeten verifiëren ipv de mail. Gaat moeilijk als je die niet hebt hahaha. Zo is het gelukt heel erg bedankt!

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Zowi 

Superfijn om te horen, dat het hiermee gelukt is.
Kun je weer volop gebruik maken van je mobiele abonnement bij KPN.