Skip to main content

Ik wil graag voor mijn telefoonnummer 06*** BTW op de factuur vermeld hebben

 

Admin: nummer verborgen i.v.m. privacy

Hallo @FreddieW , voor een snelle(re) reactie kun je beter even bellen met 0800 0402.

Succes.

 


Hallo @FreddieW, 

Het aanvragen van BTW op de factuur is niet meer mogelijk via het forum, je kunt hiervoor contact opnemen met de telefonische klantenservice. Na een verificatie kunnen de collega's daar je direct verder helpen!

  • Telefonisch zijn wij hiervoor bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Op zon- en feestdagen zijn we hiervoor gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij wĂ©l 24/7 bereikbaar.

Goedemiddag,

Vanmiddag via verschillende KPN kanalen geprobeerd om BTW op een particulier mobiel abonnement factuur aan te vragen. Ik word vriendelijk te woord gestaan maar het antwoord is: dit kunnen wij niet doen, tenzij het particuliere abonnement wordt omgezet naar een zakelijk, en aangepast, abonnement.

Ik lees toch goed dat “ aanvraag BTW via de telefonische klantenservice mogelijk is’?

 

vrgr

/r


Hallo @RolandDbNl zie onderstaande link aangaande jouw verzoek:

Succes.


@JanD @Jeroen_dB 
Dank voor jouw reactie.

Mijn punt is echter dat ik de aanwijzingen Kennisbank gelezen en gevolgd heb, maar te horen krijg dat KPN geen BTW specificaties kan verstrekken voor particulieren abonnementen.  

Als iemand dit onlangs tĂłch voor elkaar heeft weten te krijgen, hoor ik het graag!

vrgr

/r


Dat is dan wel erg vreemd @RolandDbNl en vervelend. De klantenservice kan dit namelijk wel voor je aanzetten. 


@Jeroen_dB 

Beste Jeroen,

Vanmiddag nogmaals geprobeerd en ja hoor: Ruben van de KlantenService heeft het binnen twee minuten voor me geregeld! Hulde voor hem!

Vrgr

/r


Beste KPN,

 

Graag zou ik jullie even op de nederlandse wetgeving willen wijzen:

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/internationaal/btw_voor_buitenlandse_ondernemers/btw_administratie/verplichte_gegevens_op_uw_factuur

Dus als er BTW afgedragen wordt zal dit gewoon vermeld moeten worden. Het lijkt me dus enorm fijn als jullie stoppen met klanten pesten en pushen naar een duurder abbonement. Het is toch absurd dat de factuur gewoon gedeeld kan worden als je eerst een kwartier in de wachtrij gestaan heb!