Skip to main content

Wie kan mij helpen!

ik wil een e-Sim aanvragen maar niet ter vervanging van de huidige maar een extra nummer op 1 telefoon. Het gaat om een iPhone 11.

kan iemand mij helpen? Ik snap het niet op de kpn site.

groetjes 

Hallo @Lenebena 

 

Je kan i.d.d. 2 nummers gebruiken waarvan 1 via E-sim en de andere via een normale simkaart.

Als je een extra nummer wilt via E-sim dan zal je een nieuw sim only abonnement moeten afsluiten, dat kan je hier doen: https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only/

 

Bij de keuze voor een simkaart kies je dan voor E-sim en vul je het merk en model van je telefoon in zoals in de afbeelding:

 

Als er iets nog niet duidelijk is laat maar weten.


Hallo en welkom op het forum @Lenebena
Als je echt een 2de nummer wil gebruiken, dan zal je een nieuw abonnement daarvoor moeten afsluiten zoals hierboven al wordt aangegeven door @GeSp.


Goede avond. 
 

kan ik mijn bestaande Sim omzetten naar esim. En een tweede Sim kaart nr. Werk,  dan in de telefoon steken? Heb een iPhone 11 pro. 


Hallo @Iphonex 

 

Ja dat kan prima met een iPhone 11 Pro, zie deze pagina hoe je jouw bestaande simkaart omzet naar e-sim: https://www.kpn.com/service/mobiel/e-sim-downloaden-en-instellen.htm
en dan specifiek deze tekst:

Sim wisselen?

Als je toestel geschikt is voor e-sim, kun je in de MijnKPN app snel en eenvoudig je simkaart verwisselen voor e-sim.

Je kunt direct na downloaden van je e-sim weer bellen en internetten!

1. Download of open de MijnKPN app op het toestel waarop je e-sim wilt gebruiken en log in met je KPN ID.
2. Klik op 'Bekijk meer opties' bij het juiste nummer
3. Ga naar 'Simkaart' en klik op ‘Simkaart vervangen’
4. Kies voor e-sim en volg de stappen om e-sim direct te downloaden

 

Na omzetten kan je de (nu onbruikbare) simkaart verwijderen en je werk simkaart plaatsen.


Hallo

ik heb op dit moment een privé abonnement 

nu wil ik daarbij een esim die ik zakelijk ga gebruiken ,

maar hoe zit het met internet bundel ?

gebruikt de esim me privé bundel

Of moet ik 2 losse internet bundels afsluiten 

zowel Prive als zakelijk 


Je kunt op jouw privé abonnement 2 simkaarten gebruiken. Dan kunnen echter beide simkaarten niet tegelijkertijd worden gebruikt @Roymmmmm. Je kunt dan beter voor het zakelijke gebruik een tweede abonnemnt nemen.