Skip to main content

Beste KPN, een jaar of 2 geleden heb ik een soortgelijke vraag gesteld. De optie zou op de backlog staan. Vroeger kon het namelijk wel en vond ik een hele fijne functie. De beller weet dat ie het juiste nummer heeft gebeld want mijn persoonlijke boodschap, maar ik stel geen prijs op voice mails (appjes kun je tussendoor beantwoorden) vouce mails lastiger.

Uit jullie antwoord lijk ik op te kunnen maken dat het initiatief gesneuveld is. Klopt dat?

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

Beste KPN, een jaar of 2 geleden heb ik een soortgelijke vraag gesteld. De optie zou op de backlog staan. Vroeger kon het namelijk wel en vond ik een hele fijne functie. De beller weet dat ie het juiste nummer heeft gebeld want mijn persoonlijke boodschap, maar ik stel geen prijs op voice mails (appjes kun je tussendoor beantwoorden) vouce mails lastiger.

Uit jullie antwoord lijk ik op te kunnen maken dat het initiatief gesneuveld is. Klopt dat?

Inderdaad @Kaatjetest , dat werkt inderdaad (nog) niet (meer).

Dit wordt wel en alleen ondersteund onder KPN Groot Zakelijk. Maar daar kost het wel extra.

Bij een consumenten, ZZP, of klein zakelijk abonnement kan het niet.

Dank je wel. Mijn nummer was ooit een groot zakelijk nummer. Dat verklaart het wellicht.

Zou wel jammer zijn want ik gebruik het nog steeds zakelijk. Alleen met KPN hier fatsoenlijk bereik en via werk nu andere provider 

Helaas bij mobiele abonnementen voor consumenten is deze optie er niet @Kaatjetest. Heel eerlijk verwacht ik ook niet snel dat deze optie er gaat komen. 

Hallo @Kaatjetest je kunt dan zelf een antwoordapparaat kopen dat die mogelijkeheid wèl heeft.

Dat lijkt me de beste oplossing.

Tiptel is o.a. een bekende leverancier van dat soort apparatuur.

Reageer